Agarthai kapcsolat – I/2.

agartha_1.jpgKorábban már közöltünk részleteket az interneten „Agarthai Kapcsolat” címmel megjelent kiadványból, amelyben néhány ázsiai személy fedte fel belső földi emberekkel illetve csoportokkal történő találkozásait. Ezt a könyvet egészében véve nagyon érdekesnek találjuk és mivel ritkán olvasható a témáról ilyen részletességű dokumentum, ezért arra gondoltunk, hogy a könyv fontosabb részeit fejezetekre bontva közzétesszük. Az első fejezetből korábban már készült egy rövidebb írás, most kibővítve nagyjából a teljes első részt lefordítottuk és sorban haladva hamarosan érkezik majd a többi rész is. Ebből a könyvből talán kaphatunk egy átfogóbb képet a belső földi világ jellemzőiről, a földalatti és a felszíni világ meglehetősen bonyolult kapcsolódásáról.

 

Untwine: Ok. A tréningedre visszatérve, azt mondtad, hogy egész bolygószerte ez fog történni, de például Európában kapcsolatba léptek-e bizonyos emberekkel vagy iskolákkal úgy, mint ahogy Indonéziában tették?

 

Central: Igen, a tréning mindenhol megtörténik majd. De a helyzet megváltozott. Megváltozott, méghozzá a jó irányba. A régi terv az volt, hogy beengednek bizonyos embereket a földalatti kiképzésére és leviszik őket magukhoz. Az új terv viszont az, hogy először felszabadítják a felszíni világot és utána megengedik, hogy a földalattiak feljöjjenek ide... Ez sokkal egyszerűbb így. Nem ismerem a pontos helyzetet Európában. Igazából nem is nagyon aggódom miatta. Az én feladatom a helyi kezdeményezésű grassroots technológiákkal történő felszabadítás illetve az éteri felszabadítás. Ha valaki most megpróbálna lejutni a földalatti világba, az rosszul tenné. Az az általános szabály, hogy kapcsolódnod kell harcművészetekhez, jóga, vagy meditációs iskolákhoz. De ez egy nagyon általános megfogalmazás.

 

Untwine: Nem feltétlenül arról beszélek, hogy lemenni oda, mivelhogy én is úgy érzem, hogy azért vagyok itt, hogy segítsek a bolygó felszabadításában. De ugyanakkor találkozni és beszélni velük jó dolog lenne. Gondolod, hogy ilyesmi is történik jelenleg?

 

Central: Valószínűleg minden nap el fogsz menni mellettük Párizs utcáin sétálva. Mindenhol lesznek majd ajtók a lenti világba. De nagyon sok a korrupció és az ostobaság... vegyük például azokat a tanítókat, akik hatalmas pénzeket kérnek a tanításokért. De ezek a "drága" tanítók csak a saját helyzetüket rontják. Egyébként a föld alatt élőknek olyan liftjeik vannak, amelyek az ő világukból a miénkbe vezetnek. Csak belépsz az egyik rozoga liftünkbe, beírsz egy kódot és ha sikeresen átjutsz a dns-szkenneren, zsupsz, a lift elindul lefelé. Ugyancsak vannak lejáratok olyan templomokban, ahová ők akkor mennek be, amikor csak akarnak.

 

Untwine: Szóval úgy tűnik, hogy az agarthaiak nem akarnak együttműködni azokkal a tanítókkal, akik sok pénzt kérnek a kapcsolatfelvételért cserébe?

 

Central: Ok. Nos, a földalatt élők sem tökéletesek. A földalattiak nem tökéletesek. Viszont... a földalattiaknak MUSZÁJ együttműködniük bizonyos emberekkel. Nincs más választásuk. Ezt úgy értem, hogy együtt kell működniük korrupt misztériumiskolákkal, ugyanis jelenleg vészhelyzet van. Valószínűleg hátat fordítanak nekik, ha találnak valaki jobbat helyettük. De néha összeszorított fogakkal együtt kell működniük. Vannak aztán olyan földalatti társadalmak is, amelyek nyíltan korruptak és kéz a kézben működnek együtt bűnszervezetekkel. De én azt "gondolom", hogy ezeket már nagyrészt kitisztították. Nem ismerem a jelenlegi helyzetet, hogy mi folyhat ott. Ismertem olyan tanítókat, akik dohányoztak, szerencsejátékoztak, kurváztak... De mivel hogy hatalommal és bizonyos képességekkel rendelkeztek, ezért engedélyük volt arra, hogy lejárhassanak a földalatti világba. Az ÖSSZES előfeltevésem komoly kihívásoknak volt kitéve 2009 és 2012 között.

 

Untwine: Számomra úgy tűnik, hogy nagyon sok beszivárgás történt ezekbe a csoportokba, mindkét irányba. Cabal ügynökök azt állították magukról, hogy jófiúk, az agarthaiak pedig beszivárogtak a Cabal hálózataiba. Láttál ilyesmire példákat?

 

Central: Ez a fajta kétirányú beszivárgás már évszázadok, ha nem évezredek óta zajlik. Nézd meg pl a Google-t. Most akkor a Google jó vagy rossz? Remélem, hogy az emberek képesek átlátni a sekélyes analízisen. A csoportok változhatnak, ahogy az emberek is változnak. Rossz fiúk dezertálhatnak a jók közé, a jó fiúk átállhatnak a rosszak közé. De az általános irányvonal most már a fény felé mutat, remélem, hogy a dolgok ebbe az irányba fejlődnek tovább.

 

Untwine: Hogy történt az első fizikai kapcsolatfelvételed velük?

 

Central: Az egyik első tapasztalatom az volt, hogy egy főtéren ücsörögtünk éjfél után... ott voltam én, a diplomata és még mások. A tanárom/a diplomata a körülöttünk lévő csoport felé bólintott. Azt mondta, „onnan” jöttek. Ázsiában tilos az utcán kimondani az Agartha szót. Szóval, rájuk mutatott. Akkoriban azt se tudtam, mihez kezdjek. Azt hittem, minden agarthai 250 cm magas, és lila pizsamát visel. Nem igazán... Teljesen normálisnak tűntek, valójában, némelyikük csavargónak nézett ki. Részeges bajkeverőknek tűntek. Azt kérdeztem: „tényleg?” Azt mondta: „igen, tényleg”. Erre én: „miért kell feljönniük ide, nincs nekik odalent mágnesvasútjuk és replikátoruk?” A tanárom csak annyit mondott: „sok a tiltott kérdés”. Szóval alapvetően azoknak, akik CSAK a felszín alatt élnek, vitatható az érdekeltségük, és nem igazán szeretik az embereket. Engem kifejezetten nem kedveltek, mert az írásom az emberiség felszabadításáról szólt. Úgy tűnt, mintha meg akartak volna verni. Nem mondtak semmit, de a levegőben érezni lehetett. Próbáltunk kicsit vidulni, de ez nehéz volt. Olyan volt a hangulat, mint egy bárban Mos Eisley-ban a Csillagok Háborújában, csak itt mindenki ember volt. A tanárom azt mondta: „nem igazán kedvelnek téged, tesó. De nem tehetnek semmit az őreid miatt.”

 

Untwine: Ez volt az első alkalom, hogy találkoztál egyikükkel?

 

Central: A fizikai kapcsolatfelvétel 2-3 nappal azután kezdődött, miután találkoztam az első tanárommal.

 

Untwine: A tanár alatt olyanokat értesz, akik odalentről valók? Véget ért a kiképzésed? Le tudnád írni ennek a lépéseit?

 

Central: A képzésem nagyon nem-lineáris módon folyt. Egyből bedobtak a mély vízbe, mivelhogy több szinten is vészhelyzet volt akkoriban. Az első tanárom a felszínen született, itt Indonéziában.

 

Untwine: Volt valamilyen formális beavatás-szerű dolog? Hogy akkor mostantól elkezded a tréninget? Sok útmutatást kaptál?

 

Central: Néhány nappal a találkozásunk után telefonon felhívta az ő tanárát és találkoztunk. A tanára egyenesen Agarthából származott, harminc évesnek nézett ki, de lehet, hogy sokkal-sokkal öregebb volt. De még mielőtt találkoztunk volna, volt egyfajta alkalmi beavatás. Makaón felsétáltunk az egyik domb tetejére. Miközben sétáltunk, megosztotta velem a történetét. A beszélgetés informális keretek között zajlott, de a hangvétel néha feszült és komor volt, annak ellenére, hogy mi csak „átlagos” fickók voltunk, akik belekeveredtek ebbe az egészbe. Voltak bizonyos útmutatások, de úgy tűnt, hogy ezekre nagyrészt magadtól kellett rájönnöd. Mondok egy példát. Abban az időben beteg voltam. A húszas éveimben túl sokat cigarettáztam és túl sok sört ittam. Az artériáim elzáródtak és szívbillentyűim is gyengék voltak. Mindenféle komplikált kérdést tettem fel neki az életmódjáról és a meditációról. Néhányat meg is válaszolt, de ugyanakkor ráébresztett engem a fizikai test fontosságára is. Fekvőtámaszokat tanított nekem. Nem nyomtam fekvőtámaszokat a suli óta. Sürgetett, hogy hagyjak fel az ivással. Nem ittam „annyira” sokat... de ő azt mondta, hogy álljak le a hideg folyadékokkal. Szóval ez volt az első mítosz, ami ledőlt bennem. Hogy a spiritualitás az ezoterikus kutatásról és a meditációról szól... Lényegében arról szól. De azt gondolom, hogy sok modern meditáló rossz helyre teszi a prioritásokat. De ez csak az én nézőpontom.

 

Hadd szakítsam félbe egy kicsit a kérdéseidet. Szeretnék arról beszélni egy kicsit, hogy néhány dolog miért szívás a New Age-es témakörből... A legveszélyesebb és halálos akadály a bolygó felszabadításában (a Cabal-on kívül, persze) az az elképzelés, hogy az „üzlet” rossz dolog, vagy „nem spirituális”, bármit is jelentsen az, hogy „nem spirituális”. Ez valószínűleg a legbosszantóbb eleme a jelenlegi „fénymunkás” mozgalomnak. Merthogy ez megakadályozza rendkívüli események bekövetkezését. Az etikus üzletmenet az egyik legbiztosabb út a szabadság felé. A legrosszabb forgatókönyv: egy egész világot magában foglaló szuperállamban fogunk élni, ahol az elit szarvasmarhaként tart bennünket egy mechanizált irányító rácsban. A legjobb forgatókönyv: visszatérünk a mezőgazdasági gyökereinkhez (Alex Collier szavaival élve) és létrehozunk egy társadalmat, ahol bőség van élelemből, vízből, gyógyeszközökből, tető lesz a fejünk felett és mindenünk meg lesz, amire csak szükség van. Ez a társadalom olyan lesz, mintha „A Gyűrűk Urá”-ban élnénk, csak laptopunk is lesz hozzá. A megyében játszódó jelenetek A Gyűrűk Urában azért is annyira csábítóak, mert már most is megvan a technológiánk ahhoz, hogy úgy éljünk, mint ott. A feltalálók már elkezdték másolni mindazt, amit a kedvenc filmjeinkben látunk.

lotr_megye.jpg Persze... nem mindenki költözhet vidékre. De ez is egy a lehetőségeink közül. Ezek az újítók felállítanak egy kollektív álmot, amit mi magunk is követhetünk, ha akarunk. Legalábbis jelenleg ábrándozhatunk róla. Ha közülünk néhány milliárdan elkezdenek ábrándozni erről, a vállalkozók elkezdik kitölteni az így keletkező űrt. Addig is, otthoni gazdálkodást, hálózatfüggetlen lakásokat szeretnénk kialakítani, esővízszűrőket és otthoni víztisztítókat felállítani. Egy hálózatfüggetlen város nem is akkora paradoxon, ha alaposabban utánajárunk.

 

CSAK SEMMI ÉRINTÉS

 

Central: Találkoztam olyan agarthaiakkal, akik a számítógép képernyőjének még a közelébe sem akartak menni. Ez elég érdekes volt. Az egyik első csoportból, akikkel találkoztam, néhányan olyan erősek voltak, mint Bruce Lee. Nagyon kemények voltak és bármilyen küzdelemben meg tudták védeni magukat. Néhányuk a felszínen született, néhányuk pedig a föld alatt. Többnyire képzett harcművészek voltak. Az indonézek a legjobb harcosok között vannak Ázsiában, legalábbis az alapján, amit én láttam. De ezek az emberek, amikor eljöttek az internetkávézóba, a számítógép képernyőjének még a közelébe sem akartak menni.

 

Untwine: Ez érdekes. És tudod, hogy miért volt ez? Titoktartás? Sugárzás? Fegyelem?

 

Central: Ezt a cikket akartam megmutatni nekik:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread500968/pg1

Ott álltak egy másik számítógépnél, de nem jöttek hozzám 2 méternél közelebb. Szuper udvariasak és alázatosak voltak. Intettem feléjük párszor és mondtam nekik, hogy "hé srácok, gyertek, nézzétek meg ezt." És ekkor sem jöttek közelebb. Nem beszéltek túl sokat angolul. Újra intettem feléjük, mert azt gondoltam, hogy nem értik, amit mondok. Úgyhogy újra intettem nekik. Nem mozdultak, csak udvariasan mosolyogtak. Végül vállat vontam és beletörődtem. Éreztem, hogy számukra ez veszélyesnek tűnt. Úgyhogy nyújtottam a kezem feléjük, hogy kezet fogjunk. Nem fogtak velem kezet. Csak csendesen mosolyogtak, nagyon szerényen és udvariasan. Bármelyikük kiüthetett volna akár egy fél suhintással is, de ők nagyon visszafogottak és barátságosak voltak. Olyan volt, mintha egy öreg unokatestvérrel vagy egy nagyra becsült vendéggel beszélgettek volna. Szóval kb 5 másodperc után visszahúztam a kezem. Ázsiában NORMÁLISNAK számít, ha nem fogsz kezet, de Makaó már nagyon elnyugatiasodott, és az indonézeknél még szokásban van a kézfogás. Mit gondolsz, miért nem akartak kezet fogni velem?

 

Untwine: Hm. Nem tudom, nagyon érdekes.

 

Central: Tippelj miért. Nem fogok megharagudni... olyanok is vannak, akik senkihez sem nem érnek hozzá. Találd ki, hogy miért.

 

Untwine: Hát, ahogy korábban is mondtad, lehet, hogy az energiánk túl sok néhányuk számára.

 

Central: Nem csak az energia miatt van. Miért lehet még?

 

Untwine: Ez nem magyarázza meg a számítógépet, ugye?

 

Central: A számítógép nem olyan fontos ebben. Mi a helyzet velünk?

 

Untwine: Nem tudom. Éteri fertőzés? Baktériumok?

 

Central: Így van. Mindkettő. Szerintük paraziták és baktériumok BORÍTANAK BE bennünket. Nyilvánvaló, hogy vannak olyan technológiáik, amikkel minimalizálni tudják ezt.

 

Untwine: Én sem akarok bizonyos emberekkel kezet fogni az utcán, mert nem jó érzéssel tölt el, úgyhogy el tudom képzelni, hogy náluk még nagyobb lehet a különbség e tekintetben.

 

Central: Szóval lehet, hogy olyanok vagyunk a számukra, mint a leprások, vagy a hajléktalanok. Persze vannak köztük olyanok, akik rendesek és akár a fél életüket is itt töltik. Vannak, akik beházasodtak ide. De az igazán nagy mesterek eléggé zűrzavarosnak tartják azt, ami itt fent folyik. Találkoztam olyanokkal is, akiknek nem okozott gondot a kézfogás. Hogy őszinte legyek, én sem szeretek kezet fogni sok emberrel. Ezért szeretem jobban az ázsiai kultúrát. Na és mi a helyzet a számítógéppel? A kísérőm azt mondta: "Az internet egy NAGYON veszélyes hely." Ő egyébként egyetemen tanult és ugyanúgy használta a Facebook-ot, mint mindenki más. Mint ahogy tudjuk, a megfigyelés elég gyakori az interneten és nem tudjuk, hogy mennyire fejlettek az erre szolgáló rendszereik. Ezért aztán néhányan, akik érzékenyebbek, a számítógép közelébe sem mennek...

 

Untwine: Nagyon érdekes. Volt valamilyen érzelmi kapcsolatod bármelyik kontaktoddal? Támogatás, barátság? Vagy a kapcsolatod inkább csak a lényegre, a küldetésre koncentrálódott?

 

Central: Mindkettő. Nagyon segítőkész volt. Emlékezzünk rá... 2009 körül még nem sok online segítséget kaptunk. Azok a közösségek, amelyeket ma ismerünk, nem voltak ennyire összetartóak akkoriban. Vagy ha azok is voltak, én nem találtam rájuk. Nem tudom, hogy milyen volt az életed 2009-ben, de a média és az éteri rács számomra NAGYON erőteljes volt abban az időben és alig voltam képes hallani a saját gondolataimat. Nagyon segítőkészek és tisztelettudóak voltak velem. Másrészről viszont mindannyian mély vízbe lettünk dobva és azt várták tőlünk, hogy saját magunkról gondoskodjunk.

 

Akkoriban nevetséges illúziókat kergettem. Miután a kísérőmet szájba verték csak azért, mert beszélni mert velem, megsérült a foga... Megkérdeztem tőle, hogy "miért nem mész le és hozatod rendbe egy fogorvossal odalent?” Fogalmam sem volt róla, hogy hogyan működik ez az egész. Ő csak nézett rám és azt mondta: "Ez nem olyan egyszerű." Számos szabály van. Engedélye volt arra, hogy lemenjen a földalatti városokba. De mindenféle szabály volt. Ami furcsa volt, hogy még csak NEM IS LÁTTA azt a filmet, amit akkoriban készítettünk. De tudott róla, és megbeszéléseket folytatott ezzel kapcsolatban akár a földalatt, akár máshol. Nem tudom pontosan. Korán megállapította, hogy én nem kérdezhetek. Nagyon furcsa volt, mivel nem látta a filmet és nem olvasta a könyvet. De ez a projekt akkor már felkavarta az állóvizet és MINDENFELÉ erről beszéltek. MINDANNYIAN tudtak a filmről. És ez a film még mindig nem készült el! Ez a könyv lenne az előfutára ennek a filmnek. Ez lenne az a platform, amire ráépülhetne számos jövőbeni projekt. Szóval az olvasók némileg képet kaphatnak erről. Ezt a videót 2011-ben hoztuk ki. Jóval azután, hogy találkoztam az első tanárommal Makaón:

 

 

Itt pedig egy videóm a légköri vízről:

 

 

Untwine: Várj egy percet. Elég fura, hogy ő nem látta ezt a filmet. Néhányan látták, holott még el sem készült?

 

Central: Ez az a pont, ahol a történet eléggé furává válik. Abban az időben mindössze ezt a két cikket tettük közzé:

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread500968/pg1

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread508014/pg1

Ez 2009 decemberében történt, ekkor kezdődtek a kapcsolatfelvételek. Itt most ugrándozunk az időben, de remélem az olvasóknak érthető idáig. Eddig a pillanatig sem jutottam el a film befejezéséig...

 

Untwine: Nagyszerű videó. Te csináltad?

 

Central: Igen, a fenti klippet én készítettem 2009 decemberében. Néhány fotót és egy dialógust tartalmaz, amit én vettem fel. 3 perc hosszú és egy hideg vendégszobában készítettem Makaón. Fogalmam sem volt róla, hogyan fogok ebből egy nagyfilmet kihozni. A probléma az, hogy nagyon sok időbe telik videókat készíteni és senki sem nézi meg őket. Ezért maradunk a nyomtatott változatnál egészen addig, amíg nem találunk egy megfelelő videó szerkesztő programot. Addig is benézhetsz a Reddit oldalunkra:

http://www.reddit.com/r/ContactWithAgartha

De 2009 decemberében néhány cikken kívül nem csináltam semmit. Az interneten lelkes, de végső soron közömbös fogadtatásra talált. Akármilyen segítséget ajánlottak fel a számunkra, az elpárolgott a semmiben. A másik oldalon viszont a színfalak mögött hatalmas felhajtás kerekedett belőle és a tanárom földalatti városokba járt és még isten tudja hová, hogy beszéljen erről a filmről és végül hatalmas feszültség lett körülötte.

 

Később aztán, 2010 május/júniusában még egy burkolt fenyegetést is küldtek a tanáromnak, azt kérve, hogy halasszuk el a film elkészítését. Ők azt mondták, hogy jobban szeretnék, ha a film bemutatását elhalasztanánk 2010 decemberére. Akkorra már felgyógyultam a szívbetegségemből. Rengeteg hindu fekvőtámaszt csináltam és egyre erősebb és egy kicsikét önteltebb is lettem. Úgyhogy a tanáromon keresztül, udvariasan bár, de lényegre törően megkérdeztem őket, hogy "mi történik akkor, ha korábban hozom ki?" És a tanárom továbbította felém az udvarias, de fenyegető válaszukat: "ha megteszed, soha többé nem jöhetsz ide vissza."

 

Untwine: Hol van az az "ide"?

 

Central: Nem részletezték. A mai napig nem tudom... Ez már közelített egy nyílt fenyegetéshez. De a helyzet NAGYON feszült volt. Hogy egy kicsit megpróbáljunk lehiggadni, átlagos dolgokról beszélgettünk, pl a sörről, fociról, lányokról, de akármikor kezdetét vette a beszélgetés, a hangulat feszültté vált. Ez 2009/2010-ben volt. A dolgok nagyon bizonytalanok voltak akkoriban. Sem Cobra, sem pedig Tanaath nem állt még akkor nyilvánosság elé, úgyhogy nem volt meg az a tiszta helyzetképünk, mint amivel ma rendelkezünk. Pletykáltak mindenféle zsarolásra használt fegyverekről, vészkapcsolókról és készülékekről, de ezek csak homályos pletykák voltak. Szóval ki tudja, hogy milyen fenyegetések lehettek valójában. Ma már világos számomra, hogy a helyzet halálosan komoly volt.
(Szerk – Ez a Tanaath nevű lány az „Ezüst Légió” nevű szervezet tagja. Ennek a csapatnak fizikai és nem-fizikai „fényharcosok” a tagjai. Fő céljuk a bolygó felszabadítása és ehhez elsősorban békefenntartó illetve védelmi szereppel járulnak hozzá.
https://andromedatanacs.wordpress.com/kozmikus-szovetsegesek/

Ennek a csoportnak az érdekessége, hogy származásilag nagyon vegyes összetételű és tagjai között megtalálhatók olyan fajok egyedei is, akik egyébként hódító, megszálló tevékenységükről híresek a univerzumban. Közülük az Ezüst Légióhoz olyanok csatlakoztak, akik nem értettek egyet a fajuk fő irányvonalával és inkább ehhez a „békésebb” csoporthoz álltak be. Bár elsősorban békefenntartók, megvannak az eszközeik és a személyzetük arra, ha súlyosabb konfliktusokban kell aktívan részt vállalniuk. Tanaath olyan konkrét katonai műveletekről is beszámolt, amikor reptilián hajókat fogtak el, személyzetét letartóztatták, majd az űrhajót fertőtlenítették.)

 

De még a mai napig is nevetnem kell azon, hogy mennyire nagy ügyet csináltak (2010 májusában) egy 45 perces videóból, ami addig ráadásul csak a saját gépemen volt meg. Dühösek voltak és rémültek, akárcsak én. De maga a téma annyira ártalmatlan volt... élelem, víz, hidroponikus rendszerek, közösségi média, ipari kender termesztés...

 

2010 május/júniusban a tanárom végül leült és megnézte a videó korai változatát. Az a verzió sokkal rosszabb volt annál, mint amit fentebb linkeltem. Mindössze néhány fotó, rövid narrációval és némi ambient aláfestő zenével. A tanárom azt mondta: "látni akarom, hogy mire ez a nagy felhajtás." Addigra én már teljesen belefáradtam ebbe a furcsaságba. Órák hosszat beszéltünk egymással a film keltette politikai feszültségről, de ő maga még csak nem is látta a filmet. Amikor megnézte, se nem csalódott, se túl lelkes nem volt tőle. Mindketten tudtuk, hogy ezt a projektet még évekbe telik, mire tökéletesítjük.

 

Fura megjegyzéseket tett. Volt egy kép a videóban, amin az előző pápa ül a trónon egy lézerkarddal a kezében.

http://bbsimg.ngfiles.com/1/8582000/ngbbs44428e6cd629c.jpg

 

A tanárom (aki néhány évvel ugyan fiatalabb, de sokkal-sokkal tapasztaltabb és világiasabb volt nálam), meglátta a pápát és kérte, hogy állítsam meg a videót. Azt mondta: "menj csak oda vissza, tesó, mi volt az?" Mondtam, hogy: "micsoda?" "Hát az a fotó..." Úgyhogy visszatekertem a képre és azt mondta: "igen, ez az. Ebben nem vagyok biztos." Mondtam neki, hogy: "tényleg?" Azt mondta: "igen. De meg tudom beszélni velük." Pontosan ezt mondta: "meg tudom beszélni velük."

 

Szóval az olvasók mindenféle konklúziót levonhatnak ebből. Mostanra a feszültség csökkent, úgyhogy most már beszélhetek. Azt is eldöntöttem, hogy egyetlen ehhez hasonló fotót sem fogok beletenni, mert veszélyes és gyerekes. Kíváncsi voltál a háttértörténetre, így aztán röviden el kellett mondanom neked.

 

Untwine: Ok. Szóval a tanárod egy indonéz fickó, aki 7 éves korában kezdett tréningezni. Agarthai diplomataként dolgozott? S kik voltak azok az emberek, akik megfenyegették?

 

Central: Soha sem részletezték, hogy kik voltak "ők". Azt hiszem az is része volt a kérésüknek, hogy őket sohase emlegessük. Úgy hivatkoztak rájuk, hogy "Ők", vagy "a többiek".

 

 

Folyt. Köv.

 

A következő részben: éteri városok, bilokáció, hegyi támaszpontok.