Corey Goode – Megahelyzetjelentés / 3. rész

oumuamua.jpgAz alábbiakban Corey Goode megahosszúságú helyzetjelentése olvasható az elmúlt hónapok találkozóiról és rendkívüli fejleményeiről, David Wilcock néhány személyes kiegészítésével megspékelve. Corey talán eddigi legösszetettebb, legalaposabb és legeseménydúsabb beszámolója következik.

 

Arra utasítottak, hogy menjek a helyi iskolakörzethez tartozó futballpályához és várjak, amíg felvesznek. Reggel 2 óra körül autóba ültem, és odahajtottam a megjelölt helyszínre. Kb 20 percet várakoztam a kocsiban, mígnem megláttam egy fehér színű gömböt az égen. Nagyon fényes volt, és az én irányomba ereszkedett le az égből. A fehér gömb ezt követően, mint amikor egy buborék kidurran, eltűnt. A helyén ott állt az a dárda alakú űrhajó, ami már ismerős volt számomra a LOC-n (Hold Műveleti Parancsnokságon) tett korábbi látogatásaimból. A dárda lassan lefelé sodródott a levegőben és landolt a parkolóhelyem és a focipálya között. Egy kicsit sétálnom kellett, hogy felszálljak a hajó fedélzetére. Odaértem, kinyílt az ajtó. Benéztem és csak a kétfős személyzetet láttam magam előtt. Egyikük intett, hogy szálljak be és csatoljam be a biztonsági övet. Beszálltam és emelkedés közben beszíjaztam magam az ülésbe.

 

Hamarosan közeledni kezdtünk a Holdhoz. Bámulatos volt látni, milyen gyorsan változott át a Hold egy picike pontból az égen olyan naggyá, hogy szinte már úgy tűnt, mintha kis híján belecsapódnánk. Többször is elhaladtunk a kráter mellett, amiben a LOC található. Van egy bizonyos technológia, ami egyfajta álcázó hatást hoz létre és elrejti a LOC-ot. Ez a technológia ezúttal is aktiválva volt. Amint az álcázó technológiát deaktiválták, láthattam az alattam elterülő LOC bázis épületének zöld, vörös és fehér színben felvillanó fényeit. Hallottam, hogy szabad utat kaptunk a landoláshoz és berepültünk a LOC mellett álló kráterlyukba. Amikor beléptünk a lávafolyosó/barlangba, amibe a LOC bázist beleépítették, láthattam az épület harang-alakjának többi részét is, amely a barlang aljáig ment le. Láthattam azt a két kikötő csarnokrészt, ahol az űrhajók le- és felszállnak, majd ezt követően különböző irányba indulnak, a lávafolyosó irányának megfelelően, ebben az esetben a lávafolyosón keresztül. Landoltunk az egyik kikötőnél és kiszálltunk a „dárdából". A repülő személyzete lesétált a platformról, majd lementünk egy járdán és néhány fémlépcsőn.

 

Gonzales-szel találkoztam, aki a Légierő egyenruháját viselte. Ránéztem és azt mondtam: „Vissza a régi jó társasjátékhoz, igaz?" Ő szigorú arckifejezéssel az arcán azt válaszolta: "Hagyd abba!" Lementünk néhány lépcsőm, majd egy kisebb lifthez értünk. Egy fiatal hölgy állt ott ugyanolyan egyenruhában, mint amilyet Gonzales is viselt. Üdvözölt bennünket és azt mondta, ő lesz a kísérőnk a látogatásunk ideje alatt. Bevitt minket a liftbe, lehúzott egy kártyát a kártyaleolvasón, majd a kezét belehelyezte valamiféle rádiófrekvenciás szkennerbe. A lift elkezdett olyan gyorsan menni, hogy nem volt időm odafigyelni, hány emeletet jöttünk lefelé. A LOC sokkal mélyebben fekvő területére értünk, mint aminek a meglátogatására én valaha is engedélyt kaptam. Úgyhogy körbenéztem és egy kicsit csalódott voltam. Minden, amit láttam, ajtók és folyosók voltak, amelyek pontosan ugyanolyanok, mint amilyeneket a Földön lévő tudományos létesítményekben láthatsz.

 

Egy olyan emeletre invitáltak, amely hasonló volt ahhoz, mint amit korábban láttam. Sok tárgyalóterem volt ott és egy hatalmas lift az emelet távoli végében. Gonzales-t és engem egy konferenciaterembe vittek. A maréknyi ember, akik a konferenciaasztalt ülték körül, mind felálltak egyszerre. Ahogy beléptünk, végignéztem a helyiségben a Titkos Űrprogram Szövetség azon tagjai után kutatva, akikkel korábban találkoztam. Nagyon idegesnek tűntek, hogy Gonzales-szel és velem találkoznak. Majd ezt követően az asztal végéből visszanéztem és teljesen megdöbbentem, hogy ott ült köztük Sigmund és vigyorgott rám"

(David Wilcock megjegyzése: „Sigmund a Légierő egy magas rangú ezredese, aki kulcsfontosságú figura lett volna abban, hogy a katonai-ipari komplexum titkos űrprogramját hatalmas meglepetésként fedjék fel az emberiség előtt. Hirtelen rájöttünk volna, hogy már rendelkezünk csillagközi utazásokra alkalmas űrhajókkal, és az „Ősi Építő Faj"-hoz tartozó romokat találtunk szerte a Naprendszerben. E „felfedés" részét képezte volna az az elgondolás is, hogy a Naprendszerünkben nincsenek élő földönkívüliek – csak ősi romok. Ezt a meglepetést arra szánták, hogy elvezesse a Deep State körül felforrósodó levegőt, ahogy a Szövetség a végső legyőzésük felé halad. Sigmund tizenkét különböző alkalommal rabolta el és kínozta meg Corey-t, és arra használta őt, hogy általa kiderítse a Titkos Űrprogram Szövetség tagjainak kilétét. Azonban a Corey-tól levett hajminták olyan nyomelemeket tartalmaztak, amelyekről Sigmund tudta, hogy csak földönkívüli helyekről származhatnak. Alapos vizsgálatot folytatott és végül rájött, hogy Corey az igazat mondja a Haditengerészet titkos csillagközi űrprogramjáról. Miután ez kiderült, úgy tűnt, hogy a Deep State alkalmazásában álló személyek megpróbálták kivenni Sigmund-ot a játékból. Végül rájöttünk, hogy Sigmund-nak menekülnie kellett.)

col_sigmund.jpgAzt mondtam Sigmund-nak: „Ejha, tehát itt voltál! Egy kicsit megdöbbenten látlak téged, miután jelentést tettem arról, hogy úgy érzem, beszivárogtál a Titkos Űrprogram Szövetségbe." Sigmund felállt és elkezdett kiabálni velem. Azt mondta, fogalmam sincs, mi mindent kellett feladni azért, hogy itt legyen. Azt kiabálta: „Mindent elvesztettem!" Ujjával az arcomra mutatott és azt mondta: „Intuitív empata seggfejkém." Ezután a teremben kínos csend állt be, majd az egyik férfi így szólt: „Kérem üljenek le, hogy kezdhessünk."

 

Ott ültem, miközben Gonzales egy részletes és titkos jelentéssel szolgált a majáknál eltöltött időszakáról. Leírt továbbá egy egész sor másik lényt is, akiket meglátogatott a majákkal. Ezután megkértek, hogy adjak jelentést a Gömb Lény Szövetséggel, az Anshar-ral és a Szuperföderációval lezajlott legutóbbi találkozókról. Ahogy elmondtam a beszámolómat, Sigmund hangot adott hitetlenkedésének, amikor a Kék Avian-ok említésre kerültek. Megkérdeztem tőle: „Mindazok után, amiket láttál, és azok után, hogy csatlakoztál a Titkos Űrprogram Szövetséghez, még mindig nem hiszed?" Azt válaszolta: „Láttam a videót a LOC-n tartott első találkozóról. Láttam a Nagy Kék Madarakat. Mindenki látta. Én csak egyszerűen nem hiszem el." Azt mondta, hogy mindenféle technológiát látott már, amit arra használhatnak, hogy mindenkivel elhitessék, valóban látták ezeket a dolgokat.

 

Ezt követően kijelentette, azt gondolja, hogy ezzel megint csak az „északi típusúak" csavargatják a fejünket. Meg akartam kérdezni tőle, hogy hogy értette azt, hogy „megint", amikor szóltak, hogy térjünk vissza inkább a lényegre. Befejeztem a beszámolómat és megválaszoltam az asztal körül ülők által feltett vagy tucatnyi kérdést. Az egyik férfi elkezdett arról az időkeretről beszélni, aminek során a katonai-ipari komplexum titkos űrprogramja tervezi a nyilvánosság számára bizonyos információk felfedését. Arról beszélt, hogy az Észak-Koreával történő háborút akarják felhasználni arra, hogy titkolt technológiákat fedjenek fel, ahogy azt említettem is korábban. Beszéltünk továbbá a főáramlatú média által jóváhagyott, a Blink-182 egykori gitárosa, Tom DeLonge nevéhez fűződő ufo-felfedésről is.

 

Megkérdeztem tőlük, hogy DeLonge miért nem működik együtt senkivel az ufológia területéről. Sigmund túlharsogta azt a személyt, aki válaszolni akart nekem. Azt mondta: „Azért, mert az annyira kompromittálódott, hogy már nem lehet megjavítani." Azt állította, hogy a katonai-ipari komplexum emberei beszivárogtak az ufológia területére és évtizedek óta dezinformációkkal etetik a szakértőket. Azt is állította továbbá, hogy az évek során személyesen is részt vett számos psy-op (lélektani hadviselés) művelet végrehajtásában ebben a közösségben. Azt mondta, hogy az ufológiai és ezoterikus közösségekbe ugyancsak beszivárogtak az általa „Illuminátus Luciferánus Rend"-nek nevezett csoport tagjai. Azt mondta, hogy ez a csoport megpróbálja az Illuminátusok vallási elképzeléseit elültetni ezeken a területeken. Azt mondta, hogy e közösségeket befolyásolók közül sokan maguk is tagjai ennek a rendnek, vagy lehetővé tették, hogy a „Rend" befolyása alá kerüljenek. Közbevetettem, hogy: „Én nem találkoztam ennek széles körű bizonyítékával. A legtöbb ember, akivel dolgom volt, lelkesen szolgálja az ügyet. Tudom, hogy jó arányban fordulnak elő olyan nárcisztikusok és szociopaták, akik vadásznak a fénymunkásokra, de én jó pár alkalommal csak olyan emberekbe futottam bele, akik ilyen típusú (pozitív) energiát hordoznak magukban."

 

Elutasította az érvelésemet és kijelentette: „Ha egyszer a macska kikerül a zsákból és kiderül a széles körben gyakorolt sátánizmus és emberkereskedelem, BÁRKI, akinek köze van Luciferhez vagy a Sátánhoz futni és menekülni fog. Az emberi populációt nem fogják érdekelni az ilyen társaságok közti árnyalatnyi különbözőségek. Egy kalap alá fogják venni őket. Az egyik férfi úgy kommentálta ezt, hogy amikor minden összeomlik majd, arra számít, hogy az emberek nagy számban fognak visszaszaladni a gyermekkorukban megismert konzervatív vallásaikhoz és hitrendszereikhez. Gonzales nem értett egyet ezzel és azt mondta: „Kételkedem ebben a teóriában. Miután olyan sok papról és lelkipásztorról fog kiderülni, hogy részesei voltak ezeknek a hálózatoknak, meglepődnék, ha bárki is vissza akarna majd térni a szervezett valláshoz. Sigmund megint csak úgy tűnt, hogy elutasítja ezt. Azt állította, hogy ezek a közösségek olyan sokszor ki lettek már játszva, hogy semmi esély arra, hogy valaha is félre tudják tenni „ufo-vallásaikat és professzionális egojukat" és végre összefogjanak. Mégis, pontosan az ilyen típusú szerveződésre lenne szükségünk ahhoz, hogy a közzétételt megfelelő módon követeljük.

 

Azt mondta: „Gondolj bele, hogyan reagálna ez a közösség egy égbekiáltó, Rotschildok által elősegített közösségen belüli „polgárháborúra", ha a közösség tagjai eközben még a saját területükön is számos személyt próbálnak hitelteleníteni." Sigmund azt állította: „Miért választaná a Légierő és a DIA (Védelmi Hírszerző Ügynökség) azt, hogy e technológiákat az ufológia közösségén keresztül fedjék fel?" Azt mondta, hogy a DIA és a Légierő elhatározták, hogy bizonyos információkat oly módon szükséges felfedni, hogy az ne kapcsolódjon közvetlenül az ufológia területéhez. Azt tervezték, hogy még ezt a tessék-lássék jellegű közzétételt is úgy hajtják majd végre, hogy még a legpragmatikusabb ufo-kutatókat is kihagyják belőle. Ezután a szó néhány egyéb témára terelődött, közte egy „átrepülő túrára", ami a LOC-on és a lávafolyosókon keresztül egy másik létesítménybe, az ún. LOC Bravo létesítménybe történne.

 

A találkozót vezető személy ezt követően a figyelmünket egy hatalmas okostömb monitorra irányította, ami a mennyezetről lógott le. Sigmund ekkor felállt és azt mondta: „Van egy különleges mulatságom mindkettőtök számára." Fellépett a monitorhoz és beszéd közben azt nézte. Azt állította, hogy megfigyelés alá vettek egy elhagyatott űrhajónak tűnő tárgyat, ami a Naprendszerünk irányába haladt. Ez ugyanannak a szivar-alakú "aszteroidának" tűnik, mint amit a NASA és a főáramlatú média Oumuamua névre keresztelt el és ezen időszak során széles körű publicitást kapott.

https://index.hu/tudomany/2017/11/20/800_meteres_voros_urszivar/

Ez a hajó megfigyelés alatt állt, mikor belépett a Gömb Lény Szövetség által felállított Külső Védőkorlát területére. A titkos űrprogramok arra számítottak, hogy a hajó beleütközik majd a védőkorlátba. Meg voltak döbbenve, amikor egyenesen áthaladt azon a területen anélkül, hogy bármiféle sérülés vagy ilyesmi érte volna. Kiderült, hogy a védőkorlát addigra már meggyengült, de ez volt az első alkalom, hogy a Titkos Űrprogram Szövetség rájött arra, hogy mi történt.

oumuamua_2.jpgSigmund büszkén felkiáltott és azt mondta: „Expedíciót vezettem oda, hogy megnézzük, kihez tartozik ez a hajó. Várjatok, amíg meghalljátok, mit találtunk." Hirtelen mindenféle szöveget és telemetriai adatokat láttunk a képernyőn. Hallottam továbbá valami olyasmit, ami olyan volt, mintha egy régi NASA rádióadás lett volna. Csipogás hallatszott, amint a pilóta a hajója pozícióját valamint az objektum pozícióját kéri, amelyhez dokkolni próbált. Ez kb 5 percig tartott, és közben láttam a két hajót spirálisan közeledni egymáshoz. Ahogy a pilóta összehangolta a forgást a megközelíteni kívánt objektummal, egy hosszú, szivar-alakú struktúra volt látható, amin fénylő foltok voltak, amiből úgy tűnt, mintha a külsején jég lenne. Nyilvánvaló volt, hogy kőből készült és úgy nézett ki, mintha erős ütközéseken és meteoresőn ment volna keresztül. A videó megszakadt annál a jelenetnél, ahol néhány űrruhába öltözött ember sikeresen átküzdi magát egy kifúrt lyukon és bemennek a sziklába.

ancient_ship_1.jpg

ancient_ship_3.jpg

Az űrhajó dokkolt a rejtélyes hajón, egy ovális alakú, fémes kupolához közel, ami a törzse harmadánál helyezkedett el. Úgy tűnt, hogy sokszor megsérülhetett, mert a nyilvánvaló hatások következtében tele volt lyukakkal és sérülésekkel. A következő jelenetben, embereket láthattunk a súlytalanság állapotában, fényekkel a mellkasukon, sisakjukon és a csuklóik tetején. Szétszóródtak és a ruhájuk kommunikációs rendszerén keresztül beszéltek egymáshoz. Egyikük mintákat faragott le a falak és a padló jeges maradványaiból. Ugyanez a fagyott, organikus üledék volt a hajó külsején is. Habos, piszkos tóvíznek tűnt, ami megfagyott. A hajó nyilvánvalóan nagyon öreg volt. Fedélzetén számos alkalommal jártak ismeretlen fajok és kifosztották a benne talált technológiákat. Sigmund azt állította, hogy amikor később megvizsgálták az üledéket, kiderült, hogy az részben a hajó eredeti személyzetének maradványait is tartalmazza. Számos panel volt eltávolítva a falakból, a mennyezetből és a padlóból, üres rekeszeket hagyva ott, ahol valamikor technológia volt.

 

Ahogy körbenézelődtek, az egyik ember elkiáltotta magát: „Találtam valamit!" Láttam, ahogy az ember a kamerával átlöki magát az emelet és a mennyezet néhány nyitott paneljén át, hogy bejusson arra az emeletre, ahonnan szólították. Belépett egy terembe, ami úgy nézett ki, mintha nemrégiben lett volna felnyitva, a panelje be volt ékelődve a falba, majdnem elzárva ezzel az ajtót. A videójelent azzal folytatódott, hogy két ember videókat és fotókat készít néhány lényről, akiket azután találtak, miután egy hullaházszerű helyiség fiókjait kinyitották.

 

Az asztalon egy furcsán kinéző lény fagyott teste volt. Úgy nézett ki, mint egy pterodaktilusz, halvány kék, majdnem fehér bőrszínnel. Kinyitottak más fiókokat is és azokban néhány más típusú lényt találtak. Az egyik ilyen lény narancs, vagy barackszínű volt és először emlősnek tűnt. Később rájöttem, hogy ez valamiféle vízi lény volt, ami rokona lehetett a tintahalnak, vagy polipnak. Kb 3 méter magas volt, kézként és lábként csápokat használt. A csápokból három hosszú ujj nyúlt ki. Apró, majdhogynem láthatatlan tapadókorongok voltak a hónalj területén és a kezein. Ez megerősítette azt, hogy ez a lény egyike volt az eredeti személyzetnek. Rájöttek, hogy a hajó közösségi tereinek nagy része valaha vízzel volt feltöltve.

 

A procedúrát azzal folytatták, hogy a testeket bezsákolták és átszállították őket a hajójukra. Ahogy ezt megtették, a testek elkezdtek különválni és körbe-körbe lebegni a kabinban. Az egyik ember felkapott egy darabot a burkolat paneljei közül és azt spatulaként használva lekaparta a maradványokat, majd zsákokba tette őket. Ezen a ponton Gonzales megkérdezte: „Kinek a technológiája ez?" Sigmund ránézett mindkettőnkre és azt válaszolta: „Nos, az organizmusokat egy kicsivel kevesebb, mint egymilliárd évesre tudjuk datálni. Visszakövettük a hajó röppályáját egy nem túl távoli csillagrendszerbe. Úgy tűnik, hogy ez a hajó millió évekre annak a rendszernek a pályáján ragadt, mielőtt a mi csillagunk idehúzta volna."

 

Gonzales azt mondta: „Szóval ez lenne az Ősi Építő Faj?" Sigmund mosolygott és mutatóujjával lassan az orra hegyére mutatott. Ezt azt jelezte, hogy Gonzales-nek igaza volt. Gonzales elkezdett kérdéseket feltenni, gyorsabban, mint ahogy Sigmund meg tudta volna válaszolni őket. Sigmund feltette a kezét, jelezve, hogy Gonzales hagyja abba a beszédet, amit ő meg is tett. Sigmund ezt követően azt mondta: „Igen, találtunk néhány bámulatos technológiát, annak ellenére, hogy a legtöbbjét ezeknek hosszú idővel ezelőtt eltávolították." Majd ezt mondta: „De várjatok, a legjobb részt még nem hallottátok!"

 

Ezt követően folytatódott a videót. Ezen a ponton valaki izgatottan szólt, hogy talált valami mást is. A kamera mutatta őket, amint belépnek egy szobába, ahol kétféle típusú írás és rovások voltak a falakon és a mennyezeten. Számos ehhez hasonló szoba volt. Az tette olyan izgalmassá ezt, hogy ez volt az első alkalom, hogy láthattunk vagy hozzáférhettünk bármilyen fajta, az Ősi Építő Fajtól származó íráshoz. A titkos űrprogram tisztában volt vele, hogy az általunk talált minden más, Ősi Építő Fajhoz tartozó területen az összes írott feliratot lekaparták. Olyan volt, mintha egy később betolakodó földönkívüli faj meg akart volna akadályozni bennünket abban, hogy rekonstruálhassuk a történelmünket. A falakon volt néhány nagyon komplikált hieroglifának tűnő karakter, nagy mennyiségű rovátkákkal együtt, amelyek hosszú vonalakból, vonásokból és pontokból álltak.

 

Sigmund azt állította, hogy tudomásuk van ehhez hasonló ősi nyelvekről a Földön, akárcsak a helyi csillagszomszédságunkban lévő más csillagokon. Azt mondta, hogy képesek voltak nagyon könnyedén megfejteni a jeleket. Később úgy határozták meg, hogy a hieroglifák keverékei voltak egy nyelvnek és egy hiperdimenzionális formájú matematikának. Képesek voltak értelmezni a hajón talált üzenetek nagy részét és az eredményeket elküldték néhány kutatócsoportnak. A beszélgetés ezt követően titkos műveleti információkra terelődött, amelyeket kötelességem megtartani magamnak – egyelőre.

 

Amint a találkozó véget ért, Sigmund felállt és azt mondta: „Most pedig tegyünk egy látogatást a LOC Bravo helyszínére. Ezeket az információkat bizalmasan kell kezeljétek, amíg másképpen nem utasítanak benneteket. Értettétek?" Gonzales és én mindketten igennel feleltünk és felálltunk az asztaltól. Elvittek bennünket az emelet egy hatalmas lifthez, aztán lementünk vele. Egy nyitott területre értünk, amely egy újabb kikötő volt űrhajók számára.

 

Láttam, hogy ugyanazon emelet alatt vagyunk a lávafolyosóban, mint amiben lerepültünk, amikor érkezésünkkor beléptünk a kráterlyukba. Elvittek bennünket egy hatalmas űrsiklóhoz, amivel aztán kirepültünk a kikötőből. Hamarosan nagy sebességgel repültünk egy hosszú lávafolyosóban. Egy újabb hatalmas lávafolyosó területére érkeztünk, ahol ember-alkotta struktúrákat láttam a barlang fenekén. Egy nyílás köré lettek építve. Először felrepültünk egy kis létesítménybe, ami úgy tűnt, mintha egészen a holdfelszínig emelkedik fel, olyan struktúrákkal, amelyek a LOC-hoz hasonlóan a felszín fölé lettek építve. Férfiakat és néhány nőt láttam sétálni e létesítmény körül, akik a Légierő illetve NASA egyenruháit viselték. Néhány PhD-szerű figura köszöntött bennünket, akik nagyon izgatottak voltak, hogy találkozhatnak velünk. Elmondták, hogy átöltöztetnek minket, majd át fognak szállítani bennünket a „Nagy Csarnokba"

 

Ugyanabba a védőruhába öltöztettek minket, amiket a korábbi titkos űrprogram szolgálatomkor viseltem. Ezt követően a PhD-s fickók egy kisebb tréninget tartottak nekünk a felszerelések használatáról, a nagyon alapvető ismeretekről. Ezt követően visszavittek a kikötőbe, ahol felraktak bennünket ugyanarra az űrhajóra, majd lerepültünk a barlangszintre. Ezt követően áthaladtunk egy ásott lyukon, ami a barlangterület bejárata volt. Ez volt a Nagy Csarnok. A terület méreteit tekintve olyan hatalmas volt, hogy mind Gonzales, mind pedig én eldobtuk az agyunkat. Mindenféle HATALMAS és ősi masinák voltak ott, rajtuk traktorokkal. Voltak ott továbbá hosszú gerendák, amik szürke kristályos anyagból készültek. A gerendák ott feküdtek törötten és összezúzva a talajon. Hatalmas kör alakú alagutak vezettek erről a területről többféle irányba.

 

Azt mondtam Gonzales-nek, hogy én még soha nem láttam ehhez hasonlót. Sigmund rám nézet és azt mondta: "Corey, te már voltál itt korábban. Csak nem emlékszel rá." Ránéztem Gonzales-re, aki legalább olyan zavarba volt, mint én. Megkérdeztem, hogy ez vajon az egyik korábbi 20 és vissza programom során történt-e, mire Sigmund igenlően bólintott. Azt mondta: „Egy nap majd, a nem túl távoli jövőben, itt fogok állni az egyik vezető tévécsatorna riporterével." Majd így folytatta: „De addig is, bizalmasan kell kezelnünk azt, amit itt ma megmutattak nektek." Ezt követően egy bámulatos kirándulásra vittek bennünket, amit úgy tűnik, hogy én már átéltem korábban is. Lesétáltunk néhány lépcsőn egy olyan területre, ahol egy vasútrendszer haladt. Felszálltunk a vasútra és kb 5 órán keresztül kirándultunk ebben az óriási méretű ősi létesítményben.

 

Szeretnék többet elmondani arról, amit ott láttam, de számos okból kifolyólag arra kértek, hogy ne számoljak be erről. Minden, amit mondhatok, hogy az egész bámulatos volt. Ha valóban látni fogjuk ezeket a létesítményeket a jövőben, az egy hihetetlenül erőteljes fordulópontot fog jelenteni a jelenleg ismert emberiség számára. Miután végeztünk, elvittek bennünket egy kantinba, ahol étkezhettünk és lefürödhettünk. Ezután visszavittek bennünket a LOC-ra, ahol külön hajókra ültettek minket és visszavittek az otthonainkba.

 

COREY GOODE BESZÁMOLÓJÁNAK VÉGE.

 

 

DAVID WILCOCK UTÓSZAVA

 

Egész kincsestárnyi információt kaphattunk itt, amelyen elgondolkodhatunk, analizálhatunk és elspekulálhatunk rajta. Összességében azt látjuk, hogy egy döntő jelentőségű pozitív változás állt be a szabadságért vívott háborúban, mind a Földön, mind pedig a Naprendszerünkben. Néhány idővonal, amelyre Corey figyelmeztetett kicsivel kevesebb, mint hat hónappal ezelőtt, az jelezte, hogy egy drákonidák dominálta rabszolga-társadalomban végezhetjük. Sürgettek bennünket, hogy lépjünk fel, támogassuk egymást és a spirituális igazság útját járjuk. Én személyesen gondosan figyeltem ezekre a figyelmeztetésekre és sokkal jobban kivettem a részem ebből az ütközetből. Ennélfogva, nagyon megkönnyebbültem e helyzetjelentést olvasva. Minden bizonnyal úgy tűnik, hogy egy nagyon pozitív idővonalon vagyunk, ha nem egyenesen az „optimális idővalóságunkon", amit Corey vázolt fel korábban. Elismerem, hogy egy kicsit csalódtam, hogy nem találkozhattam személyesen a Kék Avian-okkal, mielőtt elhagyták volna a valóságunkat. Egészen eddig az egyetlen interakcióm a Corey által megtapasztalt világgal álmokon keresztül és az ehhez kapcsolódó látomásos tudatállapotokban történt. Számos metódus létezik, amiket arra használtam, hogy a saját megnyugvásom végett igazoljam a Corey által elmondottakat. Ebbe beletartoztak álmokon keresztül történő közvetlen találkozók az Anshar-ral és más hasonló lényekkel.

 

Mostanra már képzelhetitek, hogy egyfelől mekkora nehézséget okozott számomra elhinni Corey állításait, másfelől pedig azt kívántam, bárcsak magam is láthattam volna ezeket a helyeket. Minden egyes alkalommal, amikor erről kérdeztem azt a választ kaptam, hogy még nem fejlesztettem ki elég erős spirituális és meditatív beállítottságot ahhoz, hogy készen álljak erre. Ez érthető, hiszen Az Egység törvénye legmagasabb szintű spirituális követelményei rendkívül szigorúak. Corey nem szenvedett ugyanezen „szabad akarati klauzula" hatásaitól – ahogy Az Egység törvényében utalnak erre – hiszen már eleve tudatosan emlékezett korábbi munkájára a titkos űrprogramban.

...

Talán nem hiszel a felemelkedésben, vagy abban, hogy amit most olvastál, igaz. Még akkor is, ha csak egy sci-fi-ként találkozol ezzel – annak ellenére, hogy én hiszek benne, hogy ez igaz – még akkor is hasznodra válhat. Mindannyiunknak át kell haladnia a halálként ismert folyosón. Senki sem talált még megoldást erre a problémára – legalábbis eddig. A Felemelkedés nagyon különbözik a haláltól. Ez egy spontán evolúció – egy újjászületés. Ez nem egyszerűen csak megtörténik velünk. Ki kell érdemelni... szorgalmas erőfeszítésekkel és összpontosítással. Azonban az „erőfeszítés" kifejezés félrevezető lehet, a követelmények nagy része egyszerűen az, hogy legyél nyugodt, boldog és megbocsátó magaddal és másokkal szemben. Számos spirituális hagyomány azt tanítja, hogy a Föld egy iskola és ha megtanultuk a leckét, magasabb szintekre léphetünk. A Felemelkedés csak egy másik elmélkedés egy hasonló koncepción – de a fizikai halál aspektusa nélkül.

 

Azt hiszem az, hogy túlságosan az intellektuális információkra összpontosítok, nem csak rám, hanem nagyjából mindannyiunkra vonatkozik, akik érdeklődnek ezen terület iránt. Olyan sokszor hallani a kommentekben, hogy egy adott cikkben nincs „új információ". Ez egy nagyon jó példa erre. Az Időtlen Bölcsesség, amelyről Az Egység törvénye és más szövegek tanítanak, mindig veled van, a szívedben. A tibeti buddhisták úgy írták ezt le, hogy az Univerzum végső soron egy „Üres Tudatosságból" áll. Ezt követően te ugyanennek a tudatosságnak a projekciójaként meditálsz magadon. Ezt egy gyönyörű természeti környezetben a legjobb megtenni. Az Egység törvénye azt mondja, hogy egy erdei környezet – vagyis egy fákkal körülvett otthon – a legjobb hely, ahol ezt a munkát végezheted. Tibeti szerzetesek, akik 13 évig meditáltak erre az üres tudatosságra és képesek voltak elérni, hogy minden gondolatuk szeretetteljes gondolat legyen, aktiválni tudták a szivárványtestüket. Ez sokkal bonyolultabb és fejlettebb, mint az előttünk álló negyedik dimenziós Felemelkedés, de lehetséges. Remélem, hogy ez a koncepció ma segíthet számodra elkezdeni boldogabb és szeretetteljesebb döntéseket hozni. A végeredmény túlszárnyalhatja majd a legvadabb álmaidat is.

 

VÉGE

 

A cikk korábbi részei itt olvashatók:

http://goodethungary.blog.hu/2018/01/13/corey_goode_megahelyzetjelentes_1_resz

http://goodethungary.blog.hu/2018/01/15/corey_goode_megahelyzetjelentes_2_resz