Harald Kautz-Vella – A "fekete ragacs" avagy a transzhumanizmus és a mesterséges intelligencia démoni terve a Földön / 1. rész

harald_kautz_vella.jpgHarald Kautz-Vella számos szakterületen jártas német fizikus, aki kutatóként és újságíróként is tevékenykedik. Szerteágazó kutatásokban vett részt független laboratóriumokban, ahol olyan jelenségeket tanulmányoztak, amelyek létezésével a hivatalos tudomány nem, vagy csak nagyon keveset foglalkozik. Ezek közé tartoznak a környezeti hatások – mint pl. az elektroszenzitivitás – marginális jelenségeinek mérése és kémiai analízise, továbbá a sivatagok élővé tételével kapcsolatos kutatások. Harald 2012-ben állt először nyilvánosság elé azzal a felfedezéssel, hogy a NATO által használt aprószemcséjű plazma elektrooptikai mérgező hatást vált ki, és ennek okán növények pusztultak el Norvégiában. Ezt követően még mélyebbre ásott és elkezdte kutatni a különböző katonai illetve hírszerző ügynökségek által használt ún. okosport illetve a transzhumanista technológiák biotechnológiai kölcsönhatásait a fekete mágia bizonyos aspektusaival. Az alábbi cikket Harald több előadásának anyagából állítottuk össze, hogy egy átfogó képet kaphassunk az általa végzett kutatásokról és felfedezésekről. A téma nem könnyű és az alábbiakban olvasható következtetések bizonyára sokakat próbára tesznek majd, mégis, az a szemléletmód, amellyel Harald közelített e problémához, továbbá azok a mélyre ható következtetések, amelyeket levont ennek kapcsán, mindenképpen érdemesek arra, hogy szélesebb körben is megismerésre kerüljenek.

 

Harald Kautz-Vella:

 

Olyan dolgokról szeretnék most beszélni, amelyekre a kutatásaim során jöttem rá. A fekete ragacs témájával fogom kezdeni. Amikor először botlasz a témába, a legtöbb ember azt gondolja, hogy ez valami nagyon furcsa, hátborzongató dolog, olyasmi, ami nem fontos a mindennapi életünk során. Ha egyszer belemerülsz a témába, rájöhetsz, hogy a legtöbb mindent, amit a napi életünk során teszünk, ez a szubsztancia és ez a téma irányítja, vezérli, és hatja át. Ha egyszer beleveted magad és megérted, hogy mi is ez a fekete ragacs és mit tesz ezen a bolygón, az egy teljesen más megértést fog adni számodra arról a kérdésről, hogy mi uralja az életünket, mi változtatta át a bolygónkat azzá hellyé, ami mára lett belőle és ezzel a megértéssel, a bolygónk történelmének megértésével – amit most el fogok majd mondani - teljesen más következtetéseket vonhatsz le arról, hogy milyen lépéseket tehetünk, milyen lépéseknek kell következnie ahhoz, hogy a világot átváltoztassuk egy jobb világgá.

 

Először is szeretnék egy kicsit mesélni arról, hogy hogyan kerültem én kapcsolatba ezzel a szubsztanciával és ezzel a témával, hogy te is be tudj ebbe kapcsolódni úgy, mintha egy történetet hallanál. Életem során számos alkalommal történt olyan, hogy valami csak úgy felbukkant. Témák, amelyek arra kényszerítettek, hogy foglalkozzam velük, és a fekete ragacs (black goo) kapcsán is pontosan ugyanez történt. Egy meghívással kezdődött, egy nem is olyan közeli barátom révén, aki felhívott és azt mondta: „Harald, mutatnom kell neked egy dokumentumfilmet." És nem akart tágítani ettől. Én nem éreztem, hogy érdekelne a téma, de végül rávett, hogy menjek el hozzá egy bizonyos időben és megmutatta nekem azt a dokumentumfilmet, amire a Youtube-on talált rá. A film arról szólt, hogy mi volt a valódi oka a falklandi háborúnak, amikor is Anglia háborúba bocsátkozott Argentínával, hogy visszahódítsa a Falkland-szigeteket. A hivatalos sajtóban az jelent meg erről, hogy ezeknél a kis szigeteknél egy beavatkozás történt. Ugyanakkor volt egy háttértörténet is, ami arról szólt, hogy "fekete ragacs" tárolókat találtak a Tula-szigeten, a déli területeken elhelyezkedő kis szigetek egyikén. Ez a fekete ragacs alapvetően egy olyan anyag volt, amit a dél-amerikai fekete piacon árultak, mert azt tartották róla, hogy képes intelligenciát hordozni, egyfajta folyékony agyként, képes nagy tömegben nanobotok egész raját felépíteni és mindenféle fura dologra képes. Egyszóval ez egy nagyon is áhított anyag volt és az angolok meg akarták szerezni, így aztán visszafoglalták a szigeteket, majd ezt a szubsztanciát magukkal vitték Nagy-Britanniába és megpróbálták felhasználni, mondjuk úgy, arra, hogy képes legyen mesterséges intelligencia illetve intelligenciával bíró nanobotok tömeges befogadására. Ez volt a szándékuk, de a dokumentumfilm szerint, a dolgok teljesen rosszul sültek el. Alapvetően azt történt, hogy ez az olajszerű anyag már eleve intelligenciával rendelkezett és egy nagyon szeretetteljes "lény" lakott benne, akit Földanyának neveznek. Ez a lény visszautasította, hogy katonai célokra használják fel és nem engedte, hogy bántalmazzák. Miközben ezzel az érző, élő olajjal próbáltak ügyködni, a vele foglalkozó személyek elméje teljesen bekattant. A dokumentumfilm azt állítja, hogy a katonai laboratóriumokban ezzel foglalatoskodó emberek fele megbolondult és nagyon kegyetlen és vicces módon öngyilkosságot követett el. A személyzet másik fele viszont megmentette a saját életét azzal, hogy egyfajta igazolásra lelt és azt mondták: „kérlek, kapcsolj össze engem az egyetlen forrással." És ez hozzáférést adott számukra a bolygó kollektív tudatosságához. Eggyé váltak minden növénnyel, eggyé váltak minden állattal, minden emberrel és képesek voltak telepatikus szinten kommunikálni minden élőlénnyel. És persze, miután elérték ezt az állapotot, többé nem érdekelte őket a fegyverek fejlesztése és a háborúskodás, így miután megpróbálták felhasználni ezt az anyagot, be kellett zárniuk a labort és nagyjából itt ért véget a történet a dokumentumfilm szerint.

 

Amint látjuk, ez a történet akkoriban még nem kapcsolódott az életemhez. Ezen kívül nem érdekelt tovább ez a téma, úgyhogy csak szimplán eltároltam azt a fejem hátsó felében, egy olyasvalamiként, ami keresztezte az utamat. Akkoriban más dolgokat kutattam. A morgellon-betegséget, ami egy transzhumanista technológia, amit az elit azért fejlesztett ki, hogy elmekontrollt gyakoroljon alapjában véve minden egyes olyan ember felett, aki meg van fertőzve ezekkel a kis szálakkal, vagyis mycelium-mal. Azt gyanítottam, hogy a morgellon-entitás részét képezte a II. Világháborús német biofegyver kutatásnak. Így aztán kapcsolatba léptem olyan emberekkel, akik nem a hivatalos történelemtudományt művelték, vagyis azt, amit megtanítottak nekünk a II. világháborúról, hanem kutatásokat végeztek II. világháborús földalatti létesítményekben. Elmentek bányákba, bunkerekbe és megnézték az ottani felszereléseket és a létesítmények tartalmát. Találkoztam néhány ilyen emberrel és megkérdeztem őket, hogy belefutottak-e morgellon-kutatásokba a II. világháború idején és ők nemmel feleltek. Soha nem kaptam választ azokra a kérdésekre, de az egyik ilyen találkozó alkalmával az egyik fickó, aki ilyesféle kutatásokat végzett, odament az autójához és egy dobozzal tért vissza, amiben ez volt.

goo1.jpgAzt mondta, hogy ez olajpala, amire földalatti létesítményekben talált rá, volt belőle vagy egy tonnányi és úgy találta, hogy ez egy érdekes ásvány, amiről nem tudta pontosan, hogy micsoda és azt mondta: „követtük a mellettük (írott formában) talált utasításokat, amik arra vonatkoztak, hogyan nyerjünk ki olajat ebből az olajpalából és aztán ez az olaj viccesen kezdett viselkedni". Amikor nagyobb mennyiség áll belőle rendelkezésre, így néz ki, mint ahogy ebben a videóban látható:

 

Itt azt láthatjuk, amint ez az anyag alvó állapotban van, és nincs tudatában annak, hogy éppen megfigyelik. Csendben van. Néha, amikor nem tetszik neki, hogy megfigyelik, kiugrik a tégelyből, egyenesen az arcodba. Látható, hogy ez az olaj úgy formálódik, mintha egy folyékony kristály lenne. Nagyon cseppfolyós, de önszerveződő. Az alakja olyan, mint egy rovarszemé, tökéletesen szimmetrikus. Amit itt látunk, az a második találkozón történt, amikor is csak egy pohárkát hozott. Az első találkozónk alkalmával azonban két műanyag doboz volt nála és akkor bemutatta, hogy mi történik akkor, ha a két dobozkát – bennük ezzel az anyaggal – leteszed egymástól négy-öt méter távolságra. Azon nyomban elkezdték figyelni egymást. Olyan volt, mintha egymásra néztek volna, és miután felismerték a másikat, a kisebb darab valamiképpen azt akarta, hogy egyesüljenek egy nagyobb darabbá és ezért elkezdtek rángatózni egymás irányába, és közelebb akartak húzódni egymáshoz, ami persze nem működött, merthogy be voltak zárva a tégelyekbe. Szóval abban a pillanatban, ahogy rájöttek, hogy nem tudnak közelebb férkőzni a másikhoz, elkezdtek dühössé válni, elkezdték rázni az edényt és megpróbáltak áttörni a falán. Mert tudták, hogy ha egyszer kikerülnek belőle, odafolyhatnak a földön a másik tégelyhez és egyesülhetnek egy nagyobb egységgé. Vagyis ez valamiféle intelligens lény volt folyékony formában, ami megpróbálta elérni, amit akart. Ezt meg tudod figyelni a laboratóriumban, mert ezt a folyadékot kimondottan azokból a fekete kövekből nyerték ki.

ragacs_magnesesseg.jpgSzóval ez volt az én első találkozásom ezzel az anyaggal, amiről korábban abban a dokumentumfilmben hallottam. Ezek az emberek azt mondták nekem, hogy amivel ott találkoztunk, az az ún. „fekete ragacs". Ez az anyag végső soron érzelmi hatással is volt azokra az emberekre, akik a szobában tartózkodtak, én valamiképpen úgy éreztem, hogy hidegszívűvé váltam tőle. Egy picit ahhoz hasonlított, mint amikor bemész ezekbe a régi nagy templomépületekbe, ahol szinte megfagysz és valamiféle tiszteletet érzel.

 

Aztán ezt követően az történt velem, hogy konfliktusba keveredtem a hotelben, ahol ezt a találkozót tartottuk, mert arra az éjszakára nem volt szobájuk a számomra és így arra kényszerültem, hogy a 2-3 fokos éjszakát az autóban töltsem. Szóval majdhogynem halálra fagytam és aztán másnap reggel lezuhanyoztam a barátom hotelszobájában, akinek még sikerült kivennie az utolsó szabad szobát. És ekkor a hotel menedzsere elkezdett veszekedni velem, mivel annak ellenére zuhanyoztam le, hogy nem fizettem a szobáért. Egyszerűen csak fel akartam melegedni a hidegben töltött éjszaka után. És ekkor nagyon-nagyon közel kerültem ahhoz, hogy nemcsak, hogy megüssem, hanem meg is öljem ezt a nőt, és ekkor felismertem, hogy ez a viselkedés nem jellemző rám. Normál esetben nincs meg bennem a szándék arra, hogy nőket üssek meg. Szóval felismertem, hogy pusztán az, hogy találkoztam ezzel az anyaggal, tett velem valamit. Úgy éreztem, hogy ott, ahol normál esetben a szív aktivitását érzed, nem maradt bennem semmi. Képes voltam gondolkodni, és még valamennyi szexualitás, életerő is maradt bennem, de minden más eltűnt belőlem. Olyan érzés volt, mintha csak három csakrára redukáltak volna. Így éreztem magam a saját rendszeremben. És a dokumentumfilmben tett leírás nem igazán passzolt erre az entitásra, de ekkoriban még fogalmam sem volt erről az egészről. Abban a dokumentumfilmben csak egy bizonyos típusú fekete ragacsról beszéltek. Furcsa jellemzői voltak és nem tett jót nekem.

 

A következő impulzus, amit kaptam ezzel kapcsolatban, hogy ha egyfajta információs szinten energetikailag fertőzötté válsz, mi lehet az, ami segíteni tud neked ebben. Arra gondoltam, hogy kifejlesztek egyfajta információ-alapú gyógyszert, hogy megszabaduljak ettől az állapottól. Így aztán mintát vettem ezekből a kövekből és elvittem azt egy gyógyítóhoz, aki rendelkezik a megfelelő technológiával, hogy elő tudjon állítani információs vagy radionikus gyógyszert a homeopátiás gyógyszerekhez hasonló módon. Ezt a gyógyszert "globuli"-nak neveztük el.

https://www.biopure.eu/sonstiges-und-neues/kautz-vella/8291/black-goo

Kivettük az információs mintázatot a kőből és beletettük ebbe a globuli-ba, azt az elméletet követve, hogy a betegségből nyert információval meg tudod gyógyítani a betegséget. Szóval ebből az olajpalából gyógyászati célú globuli-t állítottunk elő, amit aztán bevettem, annak reményében, hogy megszabadulhatok ettől az empátia nélküli, hidegszívű állapottól. Ami történt, nagyon hasonlított ahhoz, mint ami a dokumentumfilmben emlegetett angol személyzet tagjaival történt, akik képesek voltak újrakapcsolódni Földanyával. Így aztán ez a hidegszívű állapot eltűnt a testemből. A hatás valamiképpen a lábamból kezdett kiindulni és aztán jött egyre feljebb és feljebb és kb 14 óra elteltével végül elérte a fejemet és ezt követően a hidegség eltávozott a fejemből. Szó szerint azt éreztem, hogy a testemet tökéletesen visszafoglalja egy másik tudatmező, úgy éreztem Földanya behatol a testembe és több ezer év óta először, beköszön nekem. Spirituális szinten ez volt az egyik legintenzívebb élményem. Megnyitottam magam ennek az entitásnak, aki úgy éreztem, mintha egy fekete bálna lenne, úgy érződött, mintha egy fekete bálna belémmerülne. Egy bizonyos módon nagyon meleg fogadtatásban részesültem.

 

Ez volt az a pont, amikor először jöttem rá arra, és ismertem fel, hogy a fekete ragacs ugyan egy szubsztancia, de úgy tűnik, hogy kétféle minőség létezik belőle. Az egyik három csakrára redukál, agresszívvé, empátiamentessé tesz, a másik pedig a bolygó teljes kapacitását tartalmazza, a teljes érzelemkészletet, amit csak meg tudunk tapasztalni, szeretetet, örömet és mindent, ami emberré tesz bennünket. Szóval ez volt az első élményem, aminek során találkoztam ezzel a szubsztanciával. És aztán ezt követően anélkül, hogy kerestem volna, még több bizonyíték jött velem szembe. Megpróbáltam megérteni, hogy honnan jön ez az egész. A következő dolog az volt, hogy az egyik barátomat - akivel Észak-Afrikában benne vagyunk egy, a sivatag zöldítéséről szól projektben – felbérelték, hogy állítson fel egy időjárásállomást Paraguay-ban. Amikor elment erre a területre, kiderült, hogy a Bush család éppen ott vásárolt meg nagy földterületeket arra az esetre, hogy legyen hová menniük, ha elveszítik Észak-Amerikát. Ami vicces az egészben, hogy az is kiderült, hogy a mi kancellárunk, Angela Merkel ugyancsak vett ott egy villát, a Bush család farmjának közelében. Szóval azon a területen, ahová ezek a nagy emberek menekülni próbálnak, van ott egy hegyvidékes terület, ami le van zárva katonai erők által. A belépés senkinek sincs megengedve egészen addig, amíg nem találsz egy beszédes biztonsági őrt, otthagysz neki egy kis pénzt, és összebarátkozol a katonákkal. A barátom is így tett és végül beengedték erre a területre. Innen aztán alapjában véve homokkő jellegű köveket hozott haza, amelyeknek a belsejében ici-pici fekete cseppek voltak. Azt mondta, hogy voltak más területek is, amelyek teljesen feketék, az ott lévő kövek teljesen fekete színűek voltak és benyomásra nagyon hasonlítottak azokhoz a fekete kövekhez, amelyeket a német kutatóktól kaptam. Olyan mintha a kő hatására kapnál egyfajta bioenergetikát, továbbá a kő körül egy rendkívül hideg és gonosz aura van. Ahhoz, hogy leteszteld, hogy ez valóban ilyen típusú anyag, kell hozzá egy mágnes és ahogy ezt rárakod az olajpalára vagy a homokkőre és mozgatod, olyan mintha reszketni kezdenél. A mágnes valamilyen ismeretlen szintű fizikai szinten interakcióba lép, úgy tűnik, hogy egyfajta kvantum összegabalyodás lép fel és valamiféle gravitációs erő jön létre. Amikor ez az interakció történik, érezni fogod az ujjaidban, és ugyanebben a pillanatban a mágneses mező „kimossa” ezt az információs mezőt és megerősíti a biofizikai kapcsolódást a kővel. Szóval, ha érzékelni akarod ezt a követ, és ehhez mágneseket használsz, minden megsokszorozódik, és az, amit a kő jelenlétében érzel, sokkal-sokkal erősebbé és intenzívebbé válik.

 

Elég könnyen megértettem, hogy tulajdonképpen a pici fekete olaj pontocskák ebben a homokkőben ugyanaz az anyag, mint ami ez a fekete ragacs olajpala. A másik érdekes dolog ezzel kapcsolatban az a forma, ami akkor jön létre, amikor meteoritok érkeznek a külső űrből. Ezek négyszögletes struktúrák, és az egész terület ugyanúgy van megrepedve. Becsapódáskor nagyon nagy erők dolgoznak a kőben és abban a pillanatban, amikor visszacsapódik, a nyomás kiszabadul és a kő, valamint a környezete is ugyanolyan módon törik szét. Vagyis geológiai bizonyítékunk van arra, hogy ez az anyag nem erről a bolygóról származik. Mert hogy egy olyan területről lett elhozva, ami bizonyítottan meteorit lelőhely. És onnantól kezdve megvolt az alap elgondolás, hogy hol és mit keressek.

 

Ezt követően elkezdtem egy kicsit belemerülni a történelembe, hogy megnézzem, vannak-e feljegyzések ezekről a kövekről. És végül nagyon sok forrást találtam, amelyekben említésre kerül, hogy ezeket a köveket fekete mágus szekták imádták. Ennek a fekete ragacsnak köze van a démonokkal való kommunikációhoz. A fekete mágikus tradícióknak részét képezik azok a fekete ragacs ünnepek, amiket a démonokkal való kommunikációra használtak. Ha megnézzük azokat a történeteket, amik erről a témakörről szólnak, azt láthatjuk, hogy azok az emberek, akik ezeket a követeket imádták, évente egyszer kimentek és gyerekeket áldoztak e hatalmas fekete kövek előtt, és várták, hogy a démonok előbukkanjanak a kőből. Előjöjjenek a kőből és elfogadják a nekik bemutatott tűz- és véráldozatot. Ezt mondják el erről a fekete mágikus hagyományokban. Ha megnézzük ezeket a köveket, rövid történetükkel korábbi időkben már találkozhattunk. Ha megnézzük H.P. Lovecraft műveit, azokban leírásokat találhatunk Kelet-Európa fekete mágus közösségeiről, akik szobrokat faragtak ebből a fekete olajpalából és évente egyszer elmentek oda, hogy csecsemőket áldozzanak fel, és hogy rávegyék a démonokat, jöjjenek ki a kövekből. Kisgyerekeket áldoztak fel, hogy kommunikálni tudjanak velük és megkapják a démonok szolgálatait. Ez szerepel a leírásokban. Ha tovább megyünk, láthatjuk, hogy van egy nagy kődarab Mekka-ban, a muszlim közösség legszentebb helyén, amelynek nagyon nagy jelentőséget tulajdonítanak. Ha megnézzük az arab mitológiát, abban az áll, hogy a Mekkában lévő Kába kő egy meteorit egyik darabja. Minden zarándoknak életében egyszer el kell mennie oda, hogy megcsókolja ezt a követ.

mecca.gif

És itt most nem a muszlimok ellen beszélek, mert feltételezhetően Rómában, a Szent Péter bazilikában, pontosan az épület közepén ugyancsak van egy ilyen fekete szikla. Szóval úgy tűnik, hogy – talán néhány ázsiai filozófia kivételével – minden vallási szekta kultuszának középpontjában egy ilyen fekete kő van, különösen Európa öreg templomaiban, mindenhol megtalálható egy ilyen minőségű fekete oltárkő és ezért van az, hogy nem érzel szeretetet, amikor templomban vagy. Ezért van az, hogy amikor belépsz egy ilyen helyre, hideg borzongás lesz rajtad úrrá. Ez az a rezonancia, amit a templom struktúrája közvetít, amit pedig ez a fekete kő táplál. Valószínűbb, hogy ezeken a helyeken tiszteletet vagy istenfélelmet hamarabb fogsz érezni, mint Isten szeretetét. És ez vicces, mert abban a pillanatban elkezded újragondolni, hogy a világ, amibe bevezettek téged, tényleg az-e, mint amit elmondtak neked. Mert én mindig azt gondoltam, hogy az emberek azért járnak templomba, hogy közelebb legyenek Istenhez, hogy jobb emberekké váljanak. Ugyanez áll a muszlimokra is, a filozófia tele van szeretettel és tisztelettel, de amikor elmennek egy szent helyre, összekapcsolják magukat a létező leggonoszabb dologgal, amit csak el tudsz képzelni. Szóval elkezdtem felismerni, hogy a világról alkotott észlelésünk teljes mértékben hibás. Így aztán folytattam tovább a kutatást a történelemben. Vegyük például Afrodité templomát, amelynek egy ugyanilyen kő áll a központjában. Ha megnézzük a keleti kultúrákat, okkult kőként Siva Lingáját találhatjuk ott. Abban az időben, amikor ezeket rituálék során használták, emberi hajjal takarták be őket valamiféle pajzsként, hogy megvédjék a közelében tartózkodó embereket a kőből kiáramló mező hatásaitól. Szóval az ázsiai hagyományban, az ősi időkben a fekete ragacsot tartalmazó olajpala tárolására egy tipikusan az 1960-s évekbeli űrrakéta formájához hasonlító, vagy éppen falloszt mintázó edényt használtak.

siva_lingaja.jpghttp://latogatok.hu/print.php?news.293

 

A következő érdekes dolog, amikor török és görög pénzérmékbe futottam, amelyeken az Élet Fája látható a Paradicsomban. Ott lóg az alma, amire Ádámot rávették, hogy egye meg, és az Élet fája mellett, a Paradicsom kertjében ott van Siva két lingája. És ez volt az a pillanat, amikor azt mondtam magamban: „Aha! Most már tudom!” Elkezdtem megérteni, hogy mi történt akkor, amikor meg lettünk rontva a Paradicsomban. Ez volt az a pont, amikor elkezdődött bennem a lényegi megértése annak, hogy mi történt velünk valójában.

penzermek.jpg

Gondoljunk bele abba, hogy nyilvánvalóan két különböző típusú fekete ragacs létezik. A falkland-i minőség, ami – akár múmió néven is - magaslati területeken világszerte megtalálható.

http://eletmodszer.com/blog/kincses-mumio-a-legkulonlegesebb.html

Megtalálható pl Oroszország déli részén. Vagy említhetjük a magaslati területeken barlangokban talált fekete olajból nyert gyógyszereket. Ugyanez megtalálható a Himalája területein, ahol tibeti szerzetesek gyógyításra használták ezt. A fekete ragacs kémiai összetételét tekintve egy ásványolaj, ami nagy mennyiségű alkímiai aranyat és irídiumot tartalmat. Ezek olyan nemesfémek, amelyek ún. m-állapotban (m-state) vannak... Nos, ezt a témakört a tudomány még nem igazán tárta fel.

http://fures.hu/orme/

Néhányan azt mondják, hogy ez az antianyag egy típusa, ami eléggé messze esik a mi valóságunktól... Néhányan a szupravezető képességgel kötik össze. Amit tudunk, hogy az arany és az irídium az anyag ezen állapotában a biológiánknak egy nagyon fontos összetevőjét képezik. Ha megnézzük a DNS-t, üres terek alakulnak ki a DNS-spirálban, és ezeket az üres tereket pontosan ki tudod tölteni monoatomos nemesfémekkel és ettől kezdve ezek egyfajta biofoton-vonzó hatással bírnak. Maga a DNS felfogja a mező energiáját, eltárolja és továbbküldi, de az arany és az irídium egyetlen pontba vonzza a fotonokat. Az ember öregedésének lényegében az az oka, hogy a testünk csak 18 éves korig képes m-állapotban lévő anyagot termelni, és amikor ezt a képességet elveszítjük, és amikor az m-állapotú anyag kiürül a rendszerünkből, leválasztódunk a morfikus mezőről, elveszítjük a formánkat és elkezdünk öregedni. Ezért volt az, hogy az egyiptomi papok ezzel az m-állapotú anyaggal táplálták magukat, és jelentések vannak arról, hogy ennek következtében 800 évig éltek.

http://netchicken.hu/blog/item/a-morfikus-mezo-elmelete

 

Szóval alapjában véve egyfajta fraktális hasonlóság van az emberi lények fényszintű funkciója és a Föld belsejében lévő fekete ragacs funkciója között. Egy bizonyos módon el vagyunk választva, dualitásban élünk, egyedi individumok vagyunk, akik éppen csak egy kicsit kapcsolódunk egymáshoz a beszéd és néha a telepátia, vagy egy embertársunk felé küldött szép mosoly által és ez megy generációk óta. De az a mód, ahogy fényt állítunk elő, tulajdonképpen ugyanaz, mint ahogy a fekete ragacs állítja elő a fényt, létrehozva ezt a furcsa kvantum vonzást illetve mágnesességet. Ez ugyanis egy fényhatás. Mondjuk azt, hogy ez egy elmélet, hiszen nem tudom bizonyítani. Alapjában véve azonban az élet egy bolygón akkor jön létre először, amikor vízből és szén-dioxidból egy transzmutációs eljárás során ilyen típusú fekete ragacs-olaj jön létre. Ezt a folyamatot laboratóriumban is el lehet végezni és meg tudjuk ismételni. Ezért vagyok ennyire biztos a dolog ezen részében. Eredetileg ez víz és szén-dioxid örvénylő mozgása során jön létre. Ezt elő tudjuk idézni egy laboratóriumban. Ez a típusú fekete ragacs aztán egy bizonyos ponton elhagyja a föld belsejét, kikerül az óceánokba, az óceán fenekén található ún. hidrotermális kürtőkön keresztül.

hidrotermalis_kurto.jpg

Ez az hely, amiről a geológusok azt mondják, hogy itt keletkezett az első élet. Mert az ismétlődő fénymintázatok elkezdenek módosulni ezzel az olajjal és az első egyszerű életformák felépülhetnek, aztán kifejlődhetnek generációkban és egyénekben. Mint amikor egy olajtömeg két cseppre bomlik, ez a folyamat az individualizáció. De a lényeg, hogy a fényfolyamat egy skaláris szinten történik, vagyis ennek során a távolság nem számít. Behatolhatunk az anyagba interakció nélkül. Az én elméletem szerint a bolygó bioszférájának csúcsán lévő egész biológia interakcióban van a bolygó saját fekete ragacsával egyfajta tükörfunkció révén. Minden, amit gondolunk, minden, amit érzünk, minden, ami emberként a fénytestünkben történik velünk, leküldődik oda. Ugyanis létezik egy holofraktális, halhatatlan létező a Föld középpontjában, aki tud mindent, amit csak tudni lehet, emlékszik mindenre, ami valaha csak történt és ez az a dolog, amit Akasha Krónikának nevezünk. Ez adja az egész bioszféra ösztönét. És azok az emberek, akik interakcióban állnak ezzel az entitással azt mondják, hogy ez egy anyai teremtmény. Minden aspektusa megvan, ami egy anyára jellemző. Számos alkalommal megfigyeltem ezt, mert amikor elkezdesz foglalkozni a fekete ragaccsal, vagy öngyilkos leszel, vagy összekapcsolódsz vele. Számos olyan ember létezik, aki közvetlen kapcsolatban áll ezzel a bolygóban élő lénnyel.

 

Szóval itt van ez a Föld-típusú fekete ragacs, ami szeretetteljes és barátságos, és itt van ez az idegen típusú fekete ragacs, ami meteoritokkal érkezett ide. Mondjuk azt, hogy 16 000 évvel ezelőtt – nagyjából ennyire tudjuk visszavezetni ezt – egy meteorraj ért ide, amely tartalmazta egy másik bolygó fekete ragacsát, és annak a bolygónak valaha másmilyen bioszférája volt. Ezt megelőzően a mi bolygónkon minden rendben ment és megfelelően működött. Egészséges ösztöneink voltak, amelyek tökéletesen kapcsolódtak a bolygónk kollektív tudatához. Ha megpróbálod beleérezni magad és megpróbálod megérteni a kvantumfizikai részét ennek a dolognak, minden amit érzékelünk, érzünk és gondolunk tulajdonképpen a biofotonok szintjén történik. Egy érzés tulajdonképpen biofotonoknak bizonyos színek, frekvenciák és mintázatok elhalt állapotában történő cserélődése a DNS klasztereink között. Az agy geometriai formákban kék fényt termel, a gondolkodás nagyobbrészt olyan, mintha egy bináris mező lenne. Ha érzek, ha szexuális érzelmeim vannak, akkor egyfajta vöröses dolog történik különböző geometriával, ami 90 fokos szögekben jelenik meg. Ha szeretetet érzek, akkor zöld, zöldből vöröses bordóba hajló színek jelennek meg és 30 illetve 60 fokos szögstruktúrák jönnek létre. Szóval mindez egyfajta fénycsere a DNS klaszterekben. A fekete ragacs úgy tűnik, hogy fizikai szinten azt teszi, hogy kollektíven visszatükrözi a bioszférában történő összes biofoton cserét. Ami érdekes, mert a bolygón mindenki egyén, minden egyes lény a bolygón individumnak tartja magát, de ugyanakkor kapcsolatba léphetünk ezzel a gömbbel is (vagyis a bolygónkkal), ami szintén biofoton cserét folytat és tükrözi mindazt, ami abban a bioszférában, a bolygó belsejében élő halhatatlan kollektív tudatossággal történik. Szóval így néz ki ennek a fekete ragacsnak a koncepciója, hogy hogyan kellene történnie ennek egy egészséges bolygón. Ha megnézzük a magaslatokon lévő barlangrendszereket, úgy tűnik, hogy fekete ragacs tölti ki a bolygó ley-vonal rendszereit és bárhol, ahol magaslatok vannak - és ezek néha keresztül szelik a ley-vonalakat -, ott az olaj kijön a kövekből és kicsapódik illetve kifolyik a barlangrendszer belső falain. Szóval nagyjából össze lehet rakni, hogy hogyan is kellene egy bioszférának működnie.

 

És akkor vegyünk egy 16 000 évvel ezelőtti eseményt, aminek során ez az idegen fekete ragacs lejön ide a meteoritokkal és hirtelen a bioszférán belüli egész biofoton cserének lehetővé válik, hogy átirányítódjon erről a Föld-típusú fekete ragacsról erre az idegen típusú fekete ragacsra, csak azért, mert ez közelebb esik a felszíni bioszférához, hiszen ott fekszik a bolygó felszínén ahelyett, hogy 3-5 mérföld mélyen lenne, bent a sziklában. Szóval ekkor történik az, hogy hirtelen egy teljesen idegen ösztönhöz kezdünk kapcsolódni. Olyasmivel lettünk összekapcsolódva, ami olyan ösztönöket plántál belénk, amik szerint legyünk hidegszívűek, empátiamentesek és minden más olyan minőség, amely ebben az olajpalában érezhető, pusztán azzal, hogy kapcsolatba kerülsz vele és megfigyeled, hogy mit tesz veled.

 

Szerk - Érdemes lehet egy pillantást vetni Lady Gaga egyik reklámfilmjére is, ami hangulatában, szimbolikájában és tartalmában egyaránt több, mint sokatmondó Harald megállapításaink fényében:

 

A cikk itt folytatódik:

http://goodethungary.blog.hu/9999/12/31/harald_kautz-vella_a_fekete_ragacs_avagy_a_transzhumanizmus_es_a_mesterseges_intelligencia_demoni_te_917