Suzanne Hansen – Földönkívüli kontaktus és a Duális Lélekkapcsolat / 3. rész

suzy_hansen2.jpgA most következő fordításunkban az ufológiai kutatások egy újabb szereplőjét szeretnénk bemutatni. A tanárnőként és gyászszakértőként tevékenykedő Suzanne Hansen 40 éve kutatja az ufo-jelenségeket. Az általa alapított kutatóhálózat, az UFOCUS NZ (UFO Focus New Zealand Research Network) vezetőjeként 2009-10 körül azért lobbizott az új-zélandi védelmi minisztériumnál, hogy ufo-aktáikat tegyék elérhetővé a nyilvánosság számára, és e törekvésüket egy évvel később siker koronázta. Suzanne világszerte konferenciákon számol be az új-zélandi ufo észlelésekről és a földönkívüliekkel történő saját interakcióiról, kapcsolatfelvételeiről - spirituális és metafizikai vonatkozásokat is érintve. Az ausztrál Mary Rodwell-hez hasonlóan, kutatásaiba a tudományos közösség tagjait is igyekszik bevonni és bátorítja őket arra, hogy merjenek részt vállalni e téma kutatásában, vagyis az emberi faj földönkívüliekkel történő interakciójának tudományos igényű feldolgozásában. Hite szerint az emberiség előtt álló egyik legnagyobb kihívás az univerzum más civilizációival való nyílt kapcsolatfelvétel. Amíg ez be nem következik, addig nagyon sokat kell tanulnunk olyan emberektől, akik képesek voltak meglépni ezt a tudatosságbeli ugrást és szemtanúi lehettek olyan dolgoknak, amelyek sok szempontból az emberiség és a földi környezet hasznára válhatnának. Az alábbi előadás 2015. szeptember 26-án hangzott el az Exopolitics Denmark rendezvényén Koppenhágában, a Dán Nemzeti Múzeumban.

Most pedig elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amikor is a lélekről kell beszélnem. A híres író, C.S. Lewis azt mondta egyszer: „Neked nem lelked van, hiszen te vagy maga a lélek. Neked tested van." Na most, néhányan talán nem értenek egyet ezzel. Néhányan még azzal sem értenek egyet, hogy egyáltalán van lelkünk. Nem tudom, talán még itt a közönség soraiban is ülhetnek olyanok, akik így gondolkodnak. Nézzük meg, mihez kezdenek ezzel a földönkívüliek. A most következő emlékem néhány évvel ezelőtt tért vissza. Egy álomszerű emlék, amelyben egy lila színű fénylabda voltam egy kék színű fénylabda társaságában és eléggé világosan emlékszem rá, hogy valamiféle tanács elé vittek bennünket, ha mondhatom ezt így, egy csoport intelligens, nagyon intelligens lény elé, akik valamilyen módon a bolygónk spirituális jólétét felügyelték, továbbá a lelkek belépését az életbe itt a bolygónkon.

su_30.jpg

su_31.jpg

Én egyáltalán nem kommunikáltam ezekkel a lényekkel, mert ott volt velem ez a kék gömb, és úgy tűnt, hogy az összes telepatikus kommunikációt ő végzi. Végül azt történt, hogy felvázoltak előttem egy életet, amit kiválaszthattam. Két élet közül választhattam. Letisztult előttem annak az életnek a lehetősége, amit ma élek, majd ezt követően ők átnézték ezt, hogy vajon a lélekhátterem, a korábban leélt életek és az összegyűjtött tudásom alkalmas e arra, hogy leéljem ezt az életet, elvégezzek egy bizonyos munkát, elvégezzek bizonyos feladatokat, ahogy mindnyájan tesszük. És aztán végül úgy döntöttek: „Igen, alkalmas leszel rá." Megkérdezték, hogy elfogadom-e ezt az életet, én pedig elfogadtam, és most itt vagyok.

 

Továbbmenve ugyanezen az úton, a könyvem 11-ik fejezetének címe: „Találkozás a jövőbeli fiam lelkével." 8 éves koromban – 1962-ben – felvittek egy űrhajóra és megkérdezték, hogy szeretnék-e találkozni egy másik gyerekkel. Egy játszószobában voltunk, ahol férfiak vigyáztak ránk. Körben ültünk, és a tudatunk illetve telepátia segítségével hologramokat formáltunk meg. Megalkotsz egy formát, egy másik gyerek pedig áthúz rajta egy alagutat, mindenféle ilyesmi, amit az elme használatával végzünk, hogy kifejezzünk és levitáltassunk különböző dolgokat.

su_32.jpg

Nagyon sok elmestruktúrát tanítottak és tapasztaltunk meg, miközben végeztük ezeket Szürke és kevert fajba tartozó hibrid gyerekekkel közösen. Az egyik Szürke lény azt kérdezte tőlem: „Szeretnél találkozni egy másik gyerekkel?" Én pedig igent mondtam. Nagy mennyiségű információt áramoltatott felém - ahogy arról korábban már beszéltem - három szimultán információáramlat formájában. Az egyik az volt, hogy „oh, most találkozni fogsz egy másik kölyökkel." A következő hatalmas mennyiségű információ volt erről a másik gyerekről - hogy mit fog csinálni az életében -, a harmadik pedig az volt, hogy nyugodjak meg és menjek vele.

su_33.jpg

Egy szobában várakoztunk, mikor végül két Szürke lény lépett be és kettejük között egy kék színű fénylabda lebegett. Én pedig eléggé csalódott voltam, mert arra számítottam, hogy egy másik gyerekkel fogok majd találkozni.

su_34.jpg

Ekkor azonban rögtön azt éreztem, hogy én ismerem ezt a fénylabdát. Azon nyomban azt éreztem, hogy szeretem őt és elkezdtem zokogni és sírni. És ekkor a Szürke lény azt mondta nekem: „Ő lesz a fiad. Amikor majd felnősz és megházasodsz, lesz egy gyermeked, egy fiú. A lélek bele fog szállni a gyermekbe. Ez az a lélek, aki a fiad lesz a későbbi életed során." Ez eléggé zavarbaejtő volt számomra. Kavarogtak bennem az érzések, a lelkesedéstől a félelmen át a sírásig, a Szürke lény pedig eközben a homlokomon tartotta a kezét, csak hogy megnyugtasson. Végül úgy döntöttek, hogy egy időre magunkra hagynak bennünket, hogy lássák, hogyan jövünk ki egymással. Elhagyták tehát a helyiséget, de nyilvánvaló volt, hogy talán telepatikusan, de kapcsolatban maradtak, vagy talán keresztülláttak a falon, hogy lássák, mi fog történni. Elkezdtünk játszani ezzel a fénylabdával. Egy tudatos telepatikus szinten kommunikáltunk - egy bizonyos módon képes volt kommunikálni velem. Jól elszórakoztunk, majd a Szürkék visszajöttek a szobába és megnyugtattak.

su_35.jpgAzt mondták: „Jól van. Ez működni fog, nagyszerűen fog működni. Minden alkalommal, vagy még gyakrabban, amikor feljössz a hajóra, kapcsolódni fogsz ehhez a lélekhez, és meg fogtok ismerkedni, mielőtt a fiaddá lesz." Úgyhogy visszavittek engem a játszószobába és a visszafele úton azt mondtam: „Elmondhatom ezt a többi gyereknek is?" Mire ők azt mondták: „Nem, ez csak rád tartozik". És ekkor megérintette a homlokomat és abban a pillanatban az összes emlékem arról a helyiségről elkezdett elhalványulni az elmémben. Visszamentem a szobába és folytattam a játékot a többi gyerekkel, amíg el nem jött a távozás ideje.

su_36.jpg

Most pedig haladjunk előre a történetben és nézzük meg, mikor lépett be újra az életembe ez a kék gömb. 1983-ban terhes voltam az első gyermekemmel, az első fiammal. Felvittek a hajó fedélzetére, mert nem voltam túl jól. Azt gondolták, hogy leválik a méhlepényem, és nem tudták, hogy milyen hatása lesz ennek a gyerekre nézve és nyilvánvaló volt, hogy a Szürkék is aggódtak emiatt, ezért felvittek a hajóra, hogy megnézzenek. Azt mondták nekem: „Rendben leszel, és most pedig el fogjuk végezni a lélekbeillesztési procedúrát." Ami megint csak nagyon nyugtalanító volt, és nem voltam biztos ebben, és a képen láthatod, hogy a lény a kezét ismét a homlokomra teszi, hogy megnyugtasson.

su_37.jpg

Elmagyarázta nekem, hogy le fogja lassítani az anyagcserémet. Valószínűleg ti is tudjátok, hogy a jogik, a jógát végző emberek, képesek lelassítani az anyagcseréjüket. A légzésük, a szívverésük lelassul, úgyhogy nagyjából velem is ez történt akkor. Minden működésemet lelassították és azt mondták: „Ezt a lelket most felerősítjük." Hozzáadtak valamit a lélekhez, amit meg kellett tanulnia és így felerősödött, amit akkor azon a ponton nem értettem, most viszont már igen. Amikor a lélek belép a testbe az nagy sokkot jelenthet a testnek, ha az anyagcsere normál keretek közt zajlik, úgyhogy ezt le kellett lassítaniuk. Ezt megelőzően behozták a kék fénylabdát, továbbá behoztak egy egész rakásnyi kis Szürke gyereket és azt mondták nekem, hogy ezek a gyerekek végigkísérik majd a fiamat egész élete során. Tanulni fog velük a hajók fedélzetén, pont mint ahogy én tanultam a gyerekek közt a hajón, és ők figyelni és vigyázni fognak majd rá az élete során.

su_38.jpg

Interakcióba fognak lépni és együtt fognak dolgozni a fiammal, amikor gyermekként felviszik majd őt a hajóra. Lelassították tehát az anyagcserémet és a kék fénylabda belépett a testembe illetve a magzat testébe és úgy éreztem, mintha az egész testembe fényt öntöttek volna. Végül visszatértem az otthonomba és amikor reggel felkeltem az ágyamban, még mindig úgy éreztem, mintha fel lennék töltve fénnyel. Ekkor felkeltem és az egész elkezdett elhalványulni bennem és újra elég normálisan éreztem magam.

 

Szóval, mi is ez a duális lélekkapcsolat? Ez a címe a könyvemnek. Mi az a duális lélek? A következőképpen tudnám megmagyarázni. Ez talán nem egyezik a ti hitrendszeretekkel, de ez az én megértésem erről. Mindannyian, amikor elhagyjuk ezt az életet, a nagy tudatmező egy szikrájává válunk. Eltölthetünk ott hosszú időt is akár, vagy azt is választhatjuk, hogy újra inkarnálódunk. Egy szellemállapotban is maradhatunk. Mindannyian tudunk a szellemekről, akik megőrültek, és akik úgy néznek ki haláluk után, mintha még élnének, szóval ebben az állapotban is maradhatunk egy ideig, bizonyos okoknál fogva. De végső soron, amikor visszatérünk a tudatmezőre - ahogy Dr. Rudy Schild nevezi ezt – ott egy elektromos állapotban létezünk és végül választhatunk egy életet. A "Lélekeredet" című fejezetben leírom, hogy ilyenkor egy bizsergető érzés jön felénk és végig leszünk vezetve a választható életek között, mi pedig kiválasztunk egyet, és ahogy haladunk előre, lassan felveszünk egy tömeget. A földönkívüliek tudják, hogy a léleknek tömege van. Az embereknek más a súlyuk közvetlenül a haláluk után. Számottevően könnyebbek lesznek miután a lélek – aminek egy elektromos sűrűsége van - távozik belőlük. Szóval kiválasztunk egy életet és aztán haladunk előre. De azon emberek esetében, akik földönkívüli fajokkal vannak kapcsolatban, szóval azoknak az embereknek a lelkét egy kicsit felerősítik. Ott találod magad egy hajón és a fénylabda állapotban extra tanításokban részesülsz, mielőtt ténylegesen emberré válnál és megszületnél kisbabaként. A lelket tehát felviszik egy űrhajó fedélzetére, pont mint ahogy a fenti képen látható, és felerősítik. Így képessé válik arra, hogy hozzáférjen a Szürkék vagy más földönkívüli fajok megértéséhez, tudatosságához és telepátiájához. Vagyis megnövekedett telepatikus képességei lesznek. Amikor a gyermek megszületik, élete során eléggé spontán módon képes lesz hozzáférni mindehhez. Szóval vannak olyan emberek, akik azt fogják mondani: „Én egyszerűen csak tudok dolgokat, nem tudom hogyan, egyszerűen csak tudom őket."

 

Itt látható tehát az a duális lélek, az individuális lélekforrás, amik mindannyian vagyunk.

dualis_lelek.jpg

Sok életen megyünk keresztül, nagy tudásra teszünk szert mielőtt választunk egy életet, és ennek a tudásnak csak egy részét használjuk. Kiválasztjuk, hogy mire lesz szükségünk ezen életünk vagy a feladatunk során és ez kombinálva van a Szürkék intelligenciájával vagy tudatosságával és ez válik azon emberek pszichéjévé, akik ilyen típusú kontaktélménnyel rendelkeznek. Na most, ez nem csak emberekkel történik meg, hanem - ha mondhatom így - ez egy kísérleti dolog. Azzal, hogy bevezetik ennek a duális lélekkapcsolatnak a koncepcióját az emberiségen, megpróbálják emelni a tudatosságunkat. Merthogy mi spirituális értelemben visszafelé haladunk. Fejlődünk, és egyre többet tudunk, de az, ahogyan a technológiát használjuk, nem mindig jó értelemben történik. A technológiát gyakran arra használjuk, hogy bántsunk másokat, hogy elpusztítsuk a bolygónkat. Eldobható társadalom vagyunk, szeméthegyekkel. Szemétkupacok lebegnek az óceánban, ostorcsapkodás és erőfitogtatás zajlik a különböző országok között. Egy nagyon aljas bolygóvá lettünk. Természetesen vannak olyan helyek itt, amelyek szépek és tiszták, de általánosságban véve szennyezzük a bolygót. Ők pedig nagyon aggódnak emiatt, nagyon aggódnak amiatt, hogy mit teszünk más fajokkal. Gondoljunk bele ebbe. Tényleg szükség van ránk ezen a bolygón? Felsőbbrendű fajnak tartjuk magunkat. De valóban szükség van itt ránk? Ha eltávolítanának minket, vagy megölnénk egymást, Földanya boldogan meglenne nélkülünk. Akárcsak a többi itt élő faj a Földön. Harmóniában és boldogan élnének nélkülünk. Nincs ránk szükség. Hogy itt fejlődtünk-e a bolygón, vagy idehoztak bennünket? Nem tudom. De ha mi vagyunk a bolygó gondnokai, akkor e téren nem végeztünk túl jó munkát. Ezt csinálják tehát a földönkívüliek ezekkel a mély, többszintű programokkal, felvisznek embereket az űrhajóik fedélzetére, ezer és ezer, ha nem több százezer embert, valószínűleg a közönség soraiban is ülnek néhányan, akik megtapasztaltak hasonlót. Tanítanak bennünket, munkával látnak el bennünket, és növelik a tudatosságot bolygószerte. Mi egy stagnáló állapotban vagyunk, iszapos vízben, ha lehet ezt így mondani. Ha megnézed a folyóvizet, középén - ott ahol a víz a leggyorsabban folyik - tisztára mossa a folyómedret. De a meder szélén a víz iszapos és szemétdarabok lebegnek a szélén, nem sok élet van ott, az állapot stagnál. Itt tartunk most a fejlődésünkben. Szóval ez egy kísérlet a földönkívüliek részéről, hogy felemeljék a tudatosságunkat, a megértésünket és érettségünket. Mert mit teszünk a jelenben? Kimegyünk az űrbe, de nem változunk. Háborúskodó faj vagyunk és el akarunk menni a Marsra és szondákat küldünk kifelé, sőt, még azon is túl. Ha te is odakint élnél, nem félnél inkább tőlünk azt látva, hogy kimegyünk? Mert én igen. Szóval egy hosszú és őszinte változási folyamaton kell keresztülmennünk. És az emberek azt mondják: „Ó, miért nem jönnek le és landolnak a Fehér Ház kertjében?" Azért, mert nem állunk készen erre. Az emberek azt mondják: „Miért nem történik meg a közzététel már holnap?" Azért, mert nem állunk készen. Az ufo-kal foglalkozó közösség világszerte talán azt gondolja magáról, hogy a tagjai készen állnak. De mi csak egy nagyon kis részét képezzük a világ lakosságának. Mások még nem állnak készen erre. Szóval ez a duális lélek dolog megtörténik a fajok között. Már hosszú ideje zajlik más fajok között is. Láttam egy entitást átváltozni egy Szürke lény alakjából mantid alakba.

su_39.jpg

Gyógyulása során mindkét faj tudására támaszkodott. Megengedte nekem, hogy lássam az alakjának átváltozását. Így megérthettem, hogy neki is hozzáférése volt mindkét fajhoz. Az alábbi képet a férjem rajzolta, ő tulajdonképpen egy fiút rajzolt az ágyra, de ez igazából én lennék.

su_40.jpg

14 éves koromban történt velem, hogy három Szürke lényt találtam az ágyam mellett, akik azt mondták nekem: "Kelj fel! Kelj fel!" Volt egy pillanatnyi zavar bennem, mert nem voltam benne biztos, hogy valójában kinek is kell felkelnie. Hogy nekem, Suzy-nak kell felkelnem, vagy ennek a bennem élő másik intelligenciának kell felkelnie? És ekkor az emberi test leoldódott rólam, és a szürke intelligencia felkelt és felvett egy szellem-szerű alakot. Világszerte nagyon-nagyon sok megtapasztaló beszél erről a fajta dualitásról, beszélnek arról, hogy felvitték őket a hajóra és Szürkeként sétáltak ki az emberi testükből. Nagyon nehéz megbirkózni ezzel, vagy legalábbis elfogadni, amikor pont veled történik mindez. De mégis ez az a jelenség, amiről megtapasztalók és elrabolt személyek világszerte beszámolnak.

 

Kutatásaim során több hónapja beszéltem egy csodálatos úriemberrel, aki az Államokban él, 81 éves és régóta kutatja a témát. Nagyon szorosan együttműködött a Harvard Egyetemen Dr. John Mack-kel. Megtapasztalók után kutattak és párbeszédbe elegyedtek velük. Nemrégiben kapcsolatba lépett velem és azt mondta: „Nézd, amikor regressziót végeztünk emberekkel és együttműködtem dr. Mack-kel, belefutottunk ebbe a duális vonatkozásba. Nem értjük, hogy mi ez." Úgyhogy elküldtem neki egy példányt a könyvemből, mire ő azt mondta: „Most már elhiszem, és értem, hogy mi ez a duális vonatkozás, amire az emberek utaltak." Vagyis itt van a duális lélek, amikor is a lelkünk kombinálva van a Szürkék intelligenciájával, és képes hozzáférni ahhoz. A duális vonatkozás az, amikor emberek arról számolnak be, hogy egy űrhajón Szürkeként vagy valamilyen más fajba tartozó egyedként léptek ki a testükből, továbbá vannak emberek, akik földönkívüliként leélt elmúlt életekről számolnak be. Sok ember végez regressziós hipnózist, és jön rá, hogy valamilyen más fajba tartozó lényként élt le életeket. Továbbá nagyon sok olyan ember van, akiket "csillaggyermek" címkével illetnek és ők is az emlékeikről beszélnek. Ők valami másra is emlékeznek és ezt az emléket behozzák a mostani, emberként élt életükbe.

joe_nyman.jpg 

Ő itt Joe Nyman, aki az ufológia területének egyik kutatója, egy nagyon szeretetteljes ember, aki 1995-ben az egyik konferencia alkalmával írt egy cikket az Államokban és ebben azt mondja: „Ebben a cikkben beszámolok egy mélyebbre ható felfedezésről... ami azt okozhatja, hogy az elrabolt személyek teljesen újraorientálják nézőpontjukat ezen tapasztalatok természetéről. Én ezt a perspektíva-váltó nézőpontot „duális vonatkozásnak" nevezem, amikor az ember azt tapasztalja, hogy énje emberi és földönkívüli egyszerre." Szóval amire itt ő utal az az, hogy regresszió közben az emberek gyakran eléggé sokkos állapotba kerülnek, mert az egyik pillanatban még személyként beszélnek, a másikban pedig azt mondják: „de tulajdonképpen kiléptem a testemből és most Szürke vagyok." Ő ezt a tapasztalatot "perspektíva váltásnak" nevezi, ugyanis sok regressziós hipnózison átesett ember rendelkezik ilyen tapasztalatokkal, és nekik rossz emlékeik, nagyon negatív emlékeik vannak kapcsolatfelvételekről és néha – nem mindig, de néha - ha regressziót végeznek rajtuk, szembesülnek ezzel a perspektíva-váltó helyzettel, amikor is felismerik, hogy hozzáférésük van ehhez a másik intelligenciához és hogy ez végső soron egyáltalán nem olyan vészes. Nyman ezt mondja:Ez azt jelenti, hogy születéskor vagy még előtte egy teljesen kifejlett intelligencia költözik az emberi formába, ami természetét illetően mind emberi, mind nem-emberi és egy előre megtervezett megfigyelést folytat le egész élete során." Vagyis a Szürkék megfigyelik azokat az embereket, akik duális lélekperspektívával rendelkeznek és akiknek feladatuk van a tudatosság megemelésében és e terület megértetésében. Dr Mack azt állítja: A legutóbbi eseteim nagyjából fele fedte fel a kapcsolatát ezekkel a lényekkel, ami hasonlít a Joe Nyman által emlegetett duális vonatkozáshoz... a duális identitás úgy tűnik, hogy alapvető dimenziója a tudatosság kiterjedésének vagy megnyílásának, ami egy lényeges aspektusát képezi az elrablás jelenségének." Elmondok ezzel kapcsolatban még valamit. Beszéltünk korábban a közzétételről és a földönkívüliekkel történő nyílt kapcsolatfelvételről. Nem tudjuk, hogy hogyan fogunk reagálni, nem tudjuk, hogy a társadalomnak vajon hány szektora fog rosszul reagálni erre. De hogyan reagálnánk akkor, ha addigra, mire ez megtörténik, sikerülne megértenünk, hogy az űrhajókon élő számos hibrid lény kapcsolódik hozzánk? A mi génjeinkből alkották meg őket - ők a rokonaink. És hogyan éreznénk akkor, ha felismernénk, hogy számos ember genetikailag kapcsolódik a Szürkékhez? Ez visszakozásra és a helyzet újrafelmérésére késztetne bennünket. Vajon ebben az esetben is negatívan reagálnánk? Nem tudom. Talán egyszer kiderül.

 

Az előadás végéhez közeledve azért említem ezt, mert beszéltem korábban arról a három hullámról, amiről részletesen írok a könyvemben. Önkéntes lelkek a bolygón. Nemrégiben írt nekem valaki és azt mondta: „Te lemásoltad egy amerikai kutató, Dolores Cannon állításait, aki ezen a címen írt könyvet." Nem, nem másoltam le. 2007 júniusában, Sydney-ben bemutattam ezt a „három hullám agendát”. Dolores Cannon nem sokkal ezt követően járt Sydney-ben. Hallott az előadásomról. Amikor 2010-ben ellátogattam Laughlin-ba, ő ott árulta a könyvét „A három hullám agenda – önkéntes lelkek a Föld bolygón" címmel. A lényeg, amit mondani szeretnék ezzel, hogy erről a témáról én beszéltem először. Szóval mi is ez a három hullám agenda?

 

Az első hullám az, hogy a földönkívüliek - akik az én nézőpontom szerint ezt a bolygónk spirituális hierarchiájával történő összeolvadást végzik - felügyelik azokat a lelkeket, akik különböző okok miatt bejönnek és ide inkarnálódnak. Ez tehát az első hullám. Az első hullámba feltalálók és megvilágosítók tartoznak. A feltalálók első hulláma kb az 1800-as évek körül érkezett. Szóval ez már jó ideje zajlik és lassan viszi előre a társadalmunkat. Akiket én megvilágosítóknak nevezek, azokat ti csillaggyerekek, kristálygyerekek, indigó gyerekek néven ismerhetitek, akik földönkívüliként leélt előző életek emlékeivel érkeznek, mindenféle pszichikus képességekkel megáldva és ez annyit tesz, hogy megmutatják nekünk, hogy ezek a dolgok lehetségesek, hogy mi is képesek vagyunk ilyesmire, hogy intuitív lények vagyunk, pszichikus, telepatikus lények, csak mi nem mindig akarjuk magunkra venni ezeket a címkéket. Sok ember nem akar tudni az emberi lét ezen oldaláról.

 

A második hullám – amibe én is beletartozom – messze a legnagyobb létszámú hullám és sokan közülük 40 és 80 év közöttiek. Nagy mennyiségű inkarnált ember tartozik ebbe a hullámba és ezek az emberek a kommunikátorok. Ők azok, akik elkezdenek megnyílni és beszélni a tapasztalataikról, elkezdenek emlékezni ezekre a tapasztalatokra, arra, hogy felvitték őket űrhajók fedélzetére. Ha visszamegyünk az 1970-es évekbe, amikor először kezdtem felismerni felnőttként, hogy vannak ilyen tapasztalataim, nagyon sok olyan ember állt elő, aki elrablásokról számolt be. Világszerte számos könyv íródott, a téma teljesen új volt, az emberek nem tudták, hogy szeressék vagy féljenek ettől a dologtól, igazából senki sem akart ilyen jellegű tapasztalatokat átélni. Néhányan teljesen elfelejtették vagy elhomályosult bennük ez a tapasztalás, néhányakkal a földönkívüliek felejtették el a tapasztalataikat, ők viszont hamarosan fel fognak ébredni ebből. Mert most a felébredés időszakát éljük és grafikonon ábrázolva nagyon meg fog ugrani a számuk, ahogy elkezdünk spirituális megértés birtokába kerülni, és ezt összekapcsoljuk a technológiával, hogy segítsünk másoknak. Újfajta gyógyszerek, újfajta oktatás, újfajta szállítás, ezek egyik pillanatról a másikra meg fognak változni. De ahhoz, hogy ez megtörténjen, először nekünk magunknak kell megváltoznunk. Tehát a második hullámot én kommunikátoroknak nevezem. Közülük sokan rendelkeznek ezzel a duális lélekperspektívával – megfigyelik és vezetik őket életük során.

 

A harmadik hullám a fiam hulláma. A fiamról mindent elolvashattok a könyvemben. A harmadik hullámba tartozók közül sokan duális lelkek és ők lesznek azok, akik elhozzák a változást. A fiam a 30-as évei elején jár és a harmadik hullámba tartozók közül sokan olyan embereknek a gyermekei, mint amilyen én is vagyok. Ők lesznek azok, akik széleskörű változást hoznak majd. Megtanították nekik azokat a képességeket, amiket a hét éves gyermek példáján keresztül mutattam be és ők elkezdenek majd emlékezni és használni fogják ezeket a képességeket, mert ezeket a földönkívüliek elrejtették bennük, hogy biztonságban tartsák őket, mert mindnyájan tudjuk, hogy napjainkban nagyon nagy méreteket ölt a megfigyelés. Szemtanúként, kutatóként és olyasvalakiként, aki a kapcsolatfelvételeiről beszél, nagyon sok ilyenben volt részem Új-Zélandon, és ez még a mai napig is tart. Betörtek a házamba, másfél éven keresztül névtelen telefonhívásokat, fenyegetéseket kaptam, az USA-ban CIA ügynökök vittek el, akik megfenyegettek és elmondták, hogy menjek haza és soha ne beszéljek erről többet, merthogy két fiam van, igaz és nem akarnád, hogy bármi történjen velük, ugye. Szóval ez egyfajta manipuláció. Megfigyelték az autómat, a házamat, megbabrálták a dolgaimat. Szóval ilyesmik megtörténnek és nagyon nehéz lehet ilyen körülmények közepette menni előre és biztosítani, hogy a családod boldog azzal, hogy te ezzel foglalkozol. Szóval a harmadik hullám, akik most itt vannak, a harmincas éveik végén járnak. Végül elkezdenek emlékezni a tapasztalatiakra és hasznosítják a képességeiket. Mindenféle foglalkozást űzhetnek majd és felhasználhatják telepatikus képességeiket és megértésüket az energiáról és frekvenciákról, az ökológiáról és a környezetről. Ők ezeket a képességeiket pozitív célokra fogják használni. És ahogy belekezdenek ebbe, ténylegesen látni fogod, ahogy a dolgok fejlődésnek indulnak a bolygón. Íme egy kép, amelyen bemutatom, hogyan inkarnálódtak le az emberek a különböző időszakokban.

harom_hullam.jpg

Haladjunk tovább. „Ők a mi rokonaink lesznek?” 2001-ben egy űrhajón voltam és bevittek egy olyan helyiségbe, ahol ezeket a kisbabákat láttam és az évek során számos olyan helyiségben jártam, ahol hibrid gyerekek voltak, de ezek a kisbabák mások voltak. Ezek voltak a harmadik hullámba tartozó emberek utódai. Hibrid utódok, akiket a hajókon neveltek fel.

su_41.jpg

Volt valami nagyon furcsa a bokájukat és a csuklójukat borító bőrrel kapcsolatban, amire világosan emlékszem. A másik pedig a szemük volt. Talán ismeritek az abalone kagylót vagy az opált, amihez ha hozzáérsz, különböző színek jelennek meg. Nos az ő szemeik jól megkülönböztethetően zöld és kék színűek voltak, mint amilyenek az Új-Zélandon található kis abalone-ok.

 

Szóval ez az, ami történik a bolygón ebben a pillanatban. Szuperviharok vannak, aztán az a valami, amit sokan globális felmelegedésnek, néhányan klímaváltozásnak neveznek, egész sor vélemény és vita zajlik ezekről, és nagy viharokat kelt a tudomány különböző területein, hogy akkor ez most igaz vagy sem. De azt hiszem mindannyian egyetérthetünk abban, hogy a Földön változások zajlanak és ezek egyre súlyosabb formát öltenek a természetben. Egy alkalommal sok más emberrel együtt elvittek egy tribün-szerű helyre, egy földalatti bázisra, azt hiszem. Ez 1987-ben történt. Emberek voltak ott és az egész parancsnoki láncolat. Ez nem katonai dolog volt, hanem valami más. Valamilyen különálló csoport volt, amely a Szürkékkel működött együtt.

su_42.jpg

Előrejeleztek egy olyan időszakot a jövőben, amikor széleskörű káosz lesz majd. Úgy írták le ezt, hogy egy „halott állapot"a bolygón. Ezen időszak alatt az emberi psziché globális reménytelenséget fog megtapasztalni és az emberek el fogják veszíteni a tudásukat arról, hogy hová menjenek akár fizikailag, akár földrajzilag, hová forduljanak segítségért és iránymutatásért. Nos, vajon nem ez az a helyzet, amiben jelenleg vagyunk? Nem ez a helyzet megy már évek óta? Ha megnézzük a menekültek hullámait Szíriából, egyre inkább határok nélkülivé válunk, az emberek nem tudják, hová menjenek, káosz van a társadalomban, a politikában, káosz a nagyvállalatoknál, pénzügyi káosz. Valamit fel kell adnunk és változnunk kell - nem mehetünk így tovább, mert el fogunk hasalni. A könyvemben azt írom: „A kommunikátorok – azon emberek csoportja, amelyikbe én is beletartozom – nagyon gyorsan aktiválva lesznek világszerte – az emberek ráébrednek a tapasztalataikra – és amikor többen közülük számos különböző módon elkezdik kommunikálni a tapasztalataikat és megértésüket a saját földönkívüli kapcsolataikról, az elősegíti a felszabadulás folyamatát azon embereknél is, akiknek eddig nincs, vagy csak nagyon kevés tudatos emlékük van arról, hogy miért inkarnálódtak ide, ebbe az életbe." Hány embert ismersz, aki csak keresztülszánkázik az életen és fogalma sincs arról, miért van itt és nem tesz semmi pozitív dolgot? Az, hogy a kommunikátorok hogyan mutatják be a tudásukat és tapasztalataikat a közönségnek, kritikus fontosságú lesz. Az emberi tudatosság jelenleg zajló felébredése a tudat kiterjeszkedésének részeként egy mikroszkópikus tükröződése az univerzumunk kiterjeszkedésének.” Az emberek tehát mindenféle téren ráébrednek önmagukra, egymásra, a spiritualitásra, a telepátiára, a jövőben rejlő potenciálokra. Dr. Schild a könyvemben megállapítja: „Suzy utolsó állítását mélyen igaznak érzem. A tudatosság felerősíti a vákuum nullponti energiát/sötét energiát és segédkezik az univerzumunk kiterjeszkedésében. Ennél fogva mi, mint élő lények, társteremtői vagyunk az univerzumnak." Minden amit teszünk, minden amit gondolunk, minden, amit teremtünk a jövőnk számára, segít teremteni az univerzumot és meg kell vizsgálnunk, milyen univerzumban szeretnénk élni. Köszönöm.

 

VÉGE.

 

A cikk korábbi részei itt olvashatók:

http://goodethungary.blog.hu/9999/12/31/suzanne_hansen_foldonkivuli_kontaktus_es_a_dualis_lelekkapcsolat_1_resz

http://goodethungary.blog.hu/9999/12/31/suzanne_hansen_foldonkivuli_kontaktus_es_a_dualis_lelekkapcsolat_2_resz

 

A cikk magyar fordítása az alábbi előadás alapján készült:

https://www.youtube.com/watch?v=ExZ5Oj28rmQ

 

Suzanne Hansen weboldala:

http://www.communicatorlink.com/