William Tompkins – A II. világháború földönkívüli vonatkozásai és a Solar Warden űrflotta felállítása / 3. rész

tompkins.jpgRandy Cramer és Corey Goode után William Tompkins a harmadik személy az utóbbi néhány évben feltűnt informátorok közül, aki részletes beszámolókat tett közzé titkos űrprogramokban való részvételéről. Közülük Tompkins az első, aki állításait konkrét dokumentumokkal is alá tudja támasztani. Nyilvánvaló, hogy az ő esetében is egyfajta irányított közzététellel van dolgunk, és nem csak egy nyugalmazott haditengerészeti mérnök önhatalmú partizán akciójáról van szó, hanem bizonyos katonai csoportok támogatását maga mögött tudva egy magasabb szintről irányított közzétételi terv részeként állt most nyilvánosság elé. Az általa elmondottak hitelességét éppen ezért mindenki ítélje meg saját maga, és ahogy mindig, ezúttal is kezeljük kellő körültekintéssel a most következő információkat.

 

Az alábbi bejegyzésben igyekeztünk összefoglalni mindazt, amit ez a 93 éves öregúr a nyilvánosság számára eddig közzétett. Részleteket tudhatunk meg az amerikai haditengerészeti hírszerzés kémei által összegyűjtött adatokról, a II. világháború földönkívüli vonatkozásairól, a német és amerikai űrprogramokról, és az Antarktiszra leköltöző náci szakadár civilizáció kialakulásának máig ható körülményeiről. Emellett a beszámoló talán legérdekesebb részeként Tompkins részletes leírást ad arról, hogy mi zajlott az amerikai hadiipari vállalatokban, a fejlett repüléstechnikával foglalkozó magánvállalatok és kutatólaborok titkos központjaiban, illetve beszélni fog a titkos űrprogram Solar Warden nevű űrflottájának felállításában játszott szerepéről.

 

SOLAR WARDEN - AZ ELSŐ ŰRHAJÓK TERVEZÉSE

 

Hatalmas méretű űrhajók tervezésében vettem részt. Néhány ilyennek a tervezése a Douglas Aircraft vállalat Santa Monica-ban lévő mérnöki létesítményeinek titkos agytrösztjeiben zajlott, 1942-46 körül. Ebben az időszakban, a háború alatt űrhajókat terveztek a Douglas-nél. Később én magam is a Douglas titkos agytrösztjében dolgoztam.solar_warden_design1.jpgsolar_warden_design2.jpgsolar_warden_design3.jpg

Az egyik ilyen létesítmény, ahol maguknak az űrhajóknak a gyártása folyt, a Wasatch Mountain keleti részén található hatalmas barlang volt, Utah államban. A szomszédságában voltak kisebb barlangok is, de ez az egy óriási volt. A gyártás a Lockheed-nél, és a Northrop-Gumman létesítményeiben zajlott, sőt ezeknek a kilométer hosszú űrhajóhordozóknak a megépítésében még a Boeing is részt vett. A haditengerészet 8 ilyen űrhajóhordozó hadosztállyal rendelkezik odakint a galaxisban.

 

Nem tudom, hogy jelenleg milyen küldetéseken vannak ezek a hajók, de kezdetben a nyolcból csak az egyik működött itt a Naprendszer környékén. A többi kint volt a galaxis más területein és közös küldetéseken vettek részt az északi típusú földönkívüliekkel a reptiliánok és más negatív csoportok ellenében. Ezek az északi típusúak segédkeztek nekünk, legalábbis az Apollo program során.

 

Érdekes, hogy a Northrop Grumman létrehozott egy programot, majd elmentek Virginia államba és megvették a bolygó legnagyobb repülőgéphordozók gyártására szolgáló létesítményét. Innentől kezdve a mérnökeik eljöhettek ide és együttműködhettek a haditengerészet mérnökeivel. Ez egy hatalmas hajógyári létesítmény volt, a Newport News hajógyár, Virginában. Érdekes módon a Newport News hajógyárban tengeralattjárók is készülnek a haditengerészet számára. A Grumman emberei összejöttek a haditengerészet mérnökeivel, tervezőivel és a Douglas-nél a titkos agytrösztben elkezdtünk keresni a módját, hogy milyen típusú űrjárművekre lenne szükségünk ahhoz, hogy kimehessünk a galaxisba. Mindenfajta járműtípus felmerült és szóba kerültek a tengeralattjárók is és elkezdtünk komolyabban is beszélni erről. Azt mondtuk: "ez lesz a legkönnyebb, leggyorsabb módja annak, hogy kirepüljünk az űrbe. Fogjuk a haditengerészet hagyományos tengeralattjáróit, kivesszük belőlük a nukleáris meghajtót, beletesszük az antigravitációs meghajtórendszert és ezt a megfelelő módon beüzemeljük. Ez az 1950-es években történt. Visszafejtettük az antigravitációs meghajtórendszert, amit aztán egy nagyon egyszerű, de nagyon okos átalakítással beszereltünk a tengeralattjárókba.

http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2015/07/hivatalos-haditengereszeti-fotok.html


A Newport News-nál használt szárazdokkokat és emelőszerkezeteket szintén lemásolták és ilyeneket építettek fel aztán Utah-ban, a földalatti létesítményekben a hatalmas méretű űrhajók gyártásához. A Northrop Grumman cég viszont repülőgépeket gyárt, vagyis egyáltalán nem voltak járatosak a tengeralattjárók építésében. Egyáltalán nem ez volt az ő profiljuk és ők rögtön rá is jöttek erre. Felismerték ezt, majd kölcsönkértek némi pénzt és tokkal-vonóval megvették a Newport News Hajógyárat. Ez egy nagyon régi létesítmény, már 130 éve működik és a leghatalmasabb tengeri hajókat gyártó létesítmény a bolygón. Így a két mérnöki csoport (repülőgépgyártók és tengerészeti mérnökök) tökéletesen együttműködhettek a kilométer hosszú űrhajók gyártásában, hiszen minden egy helyen volt.

 

Számos tengeralattjárót alakítottak át, de más típusú harci gépeket, űrharcászatra alkalmas gépeket és kiegészítő feladatokra alkalmas űrhajókat is gyártottak a tulajdonképpeni Solar Warden-t alkotó nyolc hadosztály számára. A Solar Warden ugyanis nyolc hadosztályból áll. Ezek lényegében olyan tengeri hadosztályok, amik az űrben működnek. Szóval ezek voltak az elsők, amik kirepültek a galaxisba, a karbantartásuk, fejlesztésük, és az új fegyvereik beszerelése viszont más csillagok bolygóin történik.”

 

ŰRHAJÓTÍPUSOK- TECHNIKAI RÉSZLETEK

naci_cseszealj.jpgA németek összesen hét típust készítettek ebből a fajta űrhajóból. Ami érdekes a fenti a képen, hogy ha megnézed a futóművet, a hajó aljából négy helyen jönnek ki karok, amiken kerekek vannak, pont olyanok, mint a repülőgépek esetében a landoláshoz szükséges kerekek. És ami érdekes az egyik ilyen típusnál - azt hiszem összesen csupán 3 darab készült ebből – hogy krómacélból építették. És nem mondta meg nekik senki, hogy hogyan kell ezt megépíteni. Maguktól jöttek rá!!!

 

A földönkívüliek adták hozzá a nyersanyagot, de abból aztán a németeknek kellett megépíteniük magát a hajót – egyet, aztán pedig részben még kettő készült. Krómacélból építették és a tisztek azt mondták el nekem erről, hogy amikor repülésre került a sor, beszállt egy ember és csupán annyit csinált, hogy rátette a kezét az irányítópanelre, ami aztán képes volt összekapcsolódni az agyával és lényegében a gondolataival reptette a hajót. Szóval csak arra gondolt, hogy hová akar menni, hol akar leszállni, mikor akar elfordulni, de ő maga nem csinált semmit. Rátette a bal kezét egy kézjel azonosítóra – ez volt maga az irányítópanel – és ennyi. Nem volt kormánykerék sem.

 

Visszatérve a krómacélra... A hajó olyan nehéz volt, hogy meg sem tudták mozdítani. De amikor a fickó bement, rátette a kezét a panelra, az agya összekapcsolódott a szerkezettel, ami, mint egy tollpihe, egyenesen felemelkedett. A németek a háború alatt építettek ezt. Aztán persze építettek olyat, aminek súlya a töredéke volt ennek. Ehhez egy nagyon-nagyon könnyű anyagot használtak, ami látszólag úgy nézett ki, mintha száztonnányi krómacél lenne – de persze nem az volt. Érdekes, hogy ezt követően a másik kettőt leselejtezték.

 

A fényképről az is kitűnik, hogy a hajó tetején és alján is puskacsövek meredeznek. Nos, ezek lézerfegyverek. Nem kellenek hozzá töltények, nagyon-nagyon fejlettek. A hajó felső része nem forog, az fixen marad. A forgás az, ami tulajdonképpen a levegőbe emeli az Ufo-t, és képes az óra járásának megfelelően illetve azzal ellentétes irányba is forogni. Amúgy ennek a hajónak az átmérője kb 76 méter.”

 

A SOLAR WARDEN ŰRHAJÓI
solar_warden_ship.jpg„Igen, láttam ezt a képet és ez valódi. Ez nem hajó, hanem egy űrhajó. Ezek lényegében cirkálószerű hordozóhajók. Vannak hangárok is rajta kisebb vadászgépek számára. Ezeket anyahajóként használják, fedélzetén személyzettel, a hajó belsejében pedig hangárok vannak. Ugyanakkor támadó műveletekre is alkalmasak. Sok ilyenünk van. Kb 240 méter hosszúak és úgy működnek, mint a tengeri támadó járművek.
Amit itt látsz az tulajdonképpen az USA haditengerészeti anyahajóinak űrváltozata. Amit észre lehet venni rajta, hogy nagyon áramvonalas. És mindenki azt mondja, hogy nem, nem kell áramvonalasnak lennie ahhoz, hogy utazni tudjon a galaxisban. És ez így is van. De ahhoz, hogy egy bolygó légkörébe be tudjon lépni, ahhoz viszont már muszáj, hogy áramvonalas formája legyen. A titkos agytrösztökben sokat e hajók közül úgy terveztünk meg, hogy a harcok során különböző küldetések alkalmával le lehessen szállni velük más bolygók felszínére.”

uss_hilenkoetter.pngEz egy szivar alakú hordozóhajó, és ahogy kinagyítod a képet, láthatod, hogy az oldalán, középtájon van egy téglalap alakú nyílás, ami lényegében egy hangár. Érdekes ez az illusztráció, mert láthatod rajta a hajó különböző szekcióit. Ez az az elv, ami alapján mi is és a németek is összeraktuk a magunk tengeralattjáróit és űrhajóit. Ugyanakkor azt is észben kell tartanunk, hogy itt egy 300 méter hosszú járművel játszadozunk. Nagyon érdekes, hogy éppen ezt a cső alakú kialakítást alkalmazták, ugyanis ez a legolcsóbb megoldás.

 

Ha megnézed a Lockheed régi négymotoros teherszállító repülőgépeit, akkor láthatod, hogy a gép törzse áramvonalas. Négy motorja, három kormánya és áramvonalas kialakítása volt. Vagy vehetjük a Lockheed Super Constellation vagy a Douglas DC4 gépét, látni fogod a hatalmas cső alakot. Egyáltalán nem kellett volna, hogy áramvonalasak legyenek, de a Lockheed-nél ezzel nem foglalkoztak, a Douglas-nél pedig eleve ez volt a legolcsóbb megoldás. Szóval ezt a fajta tervezési filozófiát követtük az űrhajók megalkotásánál is.

 

Ennek a hajónak nem kell áramvonalasnak lennie, mert csak és kizárólag az űrben fog működni és soha nem fognak vele landolni. Tucatnyi ilyen hordozóhajó létezik, amiknek a formája viszont eléggé különbözhet. Ez egy nagyszerű illusztráció erről a Solar Warden hajóról, és nagyon jó, hogy alá odarakták a haditengerészet anyahajójának képét is, mert így össze lehet hasonlítani a méreteiket. Az egyetlen különbség a valósághoz képest, amit meg tudok állapítani a képről, az hogy az elején és a végén látható 5-5 darab világos színű félgömb alakú részek a valóságban labda alakúak, szinte majdhogynem teljes gömbök. A hajó belsejéből, egy nagyon kis területről egyensúlyozzák ki őket és ezek valójában energiafegyverek. Ezek védik magát a hajót és támadó-védekező célokra egyaránt használhatók, ugyanis nincsen más fegyver a hajón.

 

A képről meg lehet állapítani, hogy melyik a hajó eleje és melyik a hátulja, illetve a bemélyedések és üregek alapján beazonosíthatók a hajó egyes szekciói is. Úgy néz ki, mintha a hajó félbe lenne törve, de ezt természetesen nincs így. Van egy bizonyos típusú kékes színű sugárzásként ábrázolt valami, ami kijön a hajótest középtájáról és ezt is lehet látni a képről, amint ez kiáramlik a hajó tetején és alján. Ez a rész is a fegyverrendszerrel van kapcsolatban, radarjeleket bocsát ki, amelyek a járműtől extrém távolságban fejtik ki hatásukat. Ez több ezer mérföld távolságban terjed ki és információt bocsát ki, ami aztán visszaérve továbbítódik a fegyverzet felé a hajó elejére és végére. Őrületes. És a hajó elején illetve végén látható "labdán" lehet igazán észrevenni, hogy az egy kicsit keskenyebb a hajótörzsnél. Nos, ez azért van, mert az a "labda” a valóságban forog.”usnavymanta.jpg

Ezen a képen pedig egy kissé hegyes kialakítású haditengerészeti-Grumman radar hajót látunk. Ebben van egy antenna, ami forog. De ugyanakkor a vízszintes fehér lapok a hajó tetején más célokat szolgálnak. Az a szerkezeti rész egyszerűen csak ott van. Egyébként érdekes, hogy ez egy flottához tartozó jármű, mert a szárnyrész végén látszik, hogy van ott egy enyhe hajlat, és ennek segítségével fordítják fel a hajót a hangárban.

 

A négy darab nagyobb illetve a nyolc darab kisebb lyuk a hajó közepe táján két különböző típusú lézerfegyvert jelez. Ezekből csak egy-egy sugár jön ki, de bizonyos mértékű hővel is számolniuk kell, ezért ilyen nagyok ezek a nyílások. Tehát ez két különböző fegyverrendszer, amiket nem lehet a célpont irányába fordítani, hanem ehelyett a teljes járművet kell a célpontra irányítani.

 

Ez a hajó lényegében kettő-az-egyben típusú járműnek számít, hiszen használhatod a radart is a hajó tetején, ugyanakkor fegyvere is van, és így támadóhajóként is használható. A hajó elején olyan panelek vannak, amiket lakóházak tetején is láthatunk. Ezek arra szolgálnak, hogy felfogják a napenergiát.

 

Általában egyébként ezek a hajók egy anyahajóról repülnek ki, majd aztán a bolygók légkörében működnek, de persze képesek az űrben is repülni. Viszont van egy dolog, amit nem igazán értek. Ha megnézed a hajótest oldalát, akkor ott egy fekete struktúra fut majdnem végig. Ezt korábban arra használtuk, hogy a jeget kiengedjük a hajóból a légkörbe. És ez érdekes, mert ezt régen nagyon sok különböző űrhajónál alkalmaztuk, de mára kiment a divatból. Nem használjuk többé. Szóval, lehetséges, hogy ennek ezen a hajón más szerepe van, és nem a jeget kell kiengedni rajta.”

 

A SOLAR WARDEN JELENLEGI HELYZETE

 

A Solar Warden program az 1980-as évek óta együttműködik északi típusú földönkívüliekkel. Hogy egy kicsit érzékeltessem a helyzetet... Minden 10 északi típusú földönkívüli hadosztályra 100 reptilián hadosztály jut, vagyis némileg létszámfölényben vannak, de az északi típusú földönkívüli flotta rendkívüli módon támogat minket. A haditengerészetünk együttműködik velük és lényegében háborúban áll, nemcsak a reptiliánokkal, hanem számos más negatív földönkívüli civilizációval is. Ez egy diplomáciai háború is egyben, de lövöldözésekre is sor szokott kerülni.

 

3 emberünk van, akik nagy számban bocsátanak ki információkat és én is részese voltam a Solar Warden programnak, mivel én terveztem az űrhajókat és több különböző alvállalkozóval is kapcsolatban voltam, akik a Lockheed-nek és a Grumman-nak segítettek be. Szóval sokakat ismerek közülük és még itt, San Diego-ban is ismerek pár embert a Grumman-tól, akiknek ugyan nem ez a munkájuk, de nagyon nagy tudással rendelkeznek és tudnak arról, hogy mi zajlik ezen a színtéren. Ezek az űrhajók már nagyon megöregedtek, és most mindenféle frissítéseket és fejlesztéseket kapnak, új cuccokat visznek a fedélzetükre, más cuccokat pedig kiszerelnek onnan. És ezeket a fejlesztéseket az északi típusú földönkívüliek létesítményeiben végzik, amik nem a bolygón találhatók. Jelenleg egy újabb hatalmas méretű program van arra, hogy lecseréljék mind a nyolc űrrepülőgéphordozó hadosztályt. Ez itt zajlik jelenleg a bolygón illetve a haditengerészet bolygónkon kívül található létesítményeiben.

 

Én személyesen nem jártam a földönkívüliek hajóin. Távolbalátást alkalmaztam, amire nagyon sok ember képes. Azt hiszem, kb 20-féle módszer létezik erre. Én a haditengerészetnél alkalmazott protokollt használtam, mert számomra ez a legegyszerűbb és nem is vagyok rá mindig képes. Ilyen formában viszont voltam már az anyahajóik fedélzetén, beszéltem velük, majd aztán visszajöttem. Sok embert ismerek, akik konkrétan ki is mentek, de én fizikailag nem voltam ott.

 

A módszer, amit én alkalmazok sokkal hosszabb ideig tart: beállítom a célpontot, majd ellazulok – ami nagyon nehezen megy nekem – számomra általában az este vagy az éjszaka a legjobb időszak ehhez. Beállítom a célpontot, ami lehet az északi típusúak földönkívüli anyahajója és egyszer csak ott vagyok a hídon. Látom a hidat és hogy ott van a többi ember, ők viszont nem látnak engem. Én pedig látok mindent, majd aztán minden letisztul, bemegyek, beszélek a kapitánnyal, az admirálisokkal, tisztekkel. Majd kilépek és visszakerülök az ágyamba. Nagyon sok ember használ távolbalátást és sokkal jobban tudják alkalmazni nálam, mert nekem van, hogy nem sikerül. Ez a fajta távolbalátás egy nagyon kellemes "jármű", olyan, mintha felnyitna egy ablakot.”

 

MI FOLYIK A HOLDON ÉS A MARSON?

 

Először is, ez nem a mi Holdunk, ahogy a Föld bolygó sem a mienk. Ehhez igazából járatosnak kell lenned a programban. Ez ugyanis nem egy hold. Belül üreges és a galaxis ezen részének egy hatalmas irányítóközpontja. Kb 10-12 különböző földönkívüli faj működteti ezt az irányítóközpontot – és a reptilián csoport csak az egyike ezeknek. Ez az oka annak is, amiért nem tértünk vissza a Holdra (az Apollo küldetésekkel). A reptiliánok azt mondták nekünk: "Menjetek, zavarjatok le 2-3 küldetést, aztán fogjátok az összeszedett köveiteket, meg a fényképeiteket és ne gyertek vissza többet. Ez nem a ti Holdatok."

 

Igazából a Holddal kapcsolatba 2-féle történetváltozatról tudok, de nem tudom megmondani, hogy melyik az igaz. Az egyik változat szerint a Hold részben egy másik bolygóból lett kivájva, a másik változat szerint pedig egy teljesen új jármű, ami építve lett. De belül mindenképpen üreges és egész városok találhatók a belsejében.

 

A Marson lényegében már hosszú-hosszú ideje van egy bázis és a normál geofizikai kutatáson kívül más dolgok is folynak ott. Ezek a létesítmények a Mars felszíne alatt vannak, de a bolygón más, ősi épületek maradványai is megtalálhatóak, akárcsak a Holdon. Mindenhol megtalálhatók a Hold túloldalán. A nyilvánosságra hozott fényképeken igyekeznek titokban tartani ezeket, de akinek van egy jó teleszkópja, az akármikor meg tudja nézni őket. Szóval a csillagászok tudják, hogy mi folyik a Hold felszínén.

 

Hatalmas gyártólétesítmények vannak a Marson, amiket különböző repülőgépipari vállalatok birtokolnak. A könyvemben van egy blokkdiagram, amin a Légierő és a Haditengerészet fegyverrendszerei vannak dokumentálva. Amikor kirúgtak a Douglas-től, elvittem ezt magammal a North American Aviation vállalathoz. Ez egy kereskedelmi vállalat, amely repülőgépek, űrjárművek és műholdak építésével foglalkozott. Szóval, ők az üzleti vonalat vitték, de a North American menedzsmentje bele akart vágni a bányászatba a Marson és persze más csillagok bolygóin illetve azok holdjain is. Ezért aztán összedobtunk egy programot és ez a blokkdiagram lényegében azt mutatja, hogy milyen fázisokat kell elvégezni ahhoz, hogy ez megvalósítható legyen. Tehát ők üzleti megfontolásból bányásznak ki bizonyos nyersanyagokat a Marson, majd eladják ezeket. Eladják a galaxisban élő más embereknek. Ez egy kereskedelmi vállalkozás, amibe számos űrrepülőgépgyártó cég folyt bele. (Szerk – a North American Aviation cég kb az 1970-es években beolvadt a Rockwell nevű vállalatba, azt pedig később a Boeing vásárolta fel, így az egykori North American Aviation mára a Boeing katonai divíziójának része lett:

http://www.boeing.com/news/frontiers/archive/2009/december/ts_sf02.pdf

https://hu.wikipedia.org/wiki/North_American_Aviation

 

Szóval a Marson lévő létesítmények nem csak katonai célokat szolgálnak, hanem különböző nyersanyagok bányászatára és kereskedelmére is. Az emberek általában hajlamosak csak a katonai vonalat látni, de a könyvemben leírom, hogy már a titkos agytröszt találkozók korai szakaszában is szó volt arról, hogy programokat állítunk fel, amelyekben kereskedelmi tevékenységet folytatunk majd más csillagrendszerek lakóival. Ez részét képezte a kutatásnak. Nemcsak fegyverrendszereket fejlesztettünk. És én úgy érzem, hogy ezekkel a kereskedelmi műveletekkel néhány esetben nincs is különösebben gond. Hanem, amint tudjuk, néhány Marson működő vállalat rossz útra tévedt és rabszolgákat dolgoztatnak a létesítményeikben.

http://goodethungary.blog.hu/2015/06/11/a_bolygokozi_emberkereskedelem_a_nyilvanossagra_hozatal_folyamatanak_elso_komoly_hullama_corey_goode

És sajnálatos módon, amerikai vállalatok nem csak a Marson, hanem galaxisszerte művelik ezt. Nem kellene ezt tenniük. És ez is része annak, amit meg akarunk oldani, ez az egyik fontos része annak a Közzétételnek, amit végre akarunk hajtani. És ahogy a Holdon, úgy a Marson is a földönkívülieknek mindenféle létesítményeik vannak és a vörös bolygót különböző csoportok használják saját céljaikra.


Szóval, amikor ez a téma szóba kerül, akkor nem csak katonai, hanem kereskedelmi tevékenységekre is gondolnunk kell, és néhány ember ezt rossz célokra használta. De normál esetben, ha megtisztítjuk ezeket a műveleteket a rabszolgaságtól, akkor a földönkívüliekkel való kereskedelmet jó célokra is fel lehetne használni.”

 

VÉGE.

 

 

A cikk első két része itt olvasható:

http://goodethungary.blog.hu/9999/12/31/william_tompkins_a_ii_vilaghaboru_foldonkivuli_vonatkozasai_es_a_solar_warden_urflotta_felallitasa_1

http://goodethungary.blog.hu/9999/12/31/william_tompkins_a_ii_vilaghaboru_foldonkivuli_vonatkozasai_es_a_solar_warden_urflotta_felallitasa_2

 

 

 

További magyar nyelvű cikkek William Tompkins-szal kapcsolatban:

http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2016/01/vezeto-repulogeptervezo-is-alatamasztja.html

http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2016/04/hullo-idegenek-segitettek-naci.html

http://ujvilagtudat.blogspot.hu/2016/03/eletkor-regresszio-es-idoutazas-titkos.html

 

 

A fenti cikk az alábbi források felhasználásaval készült:

https://www.youtube.com/watch?v=W_kcrjhfkIA

http://exopolitics.org/us-navy-spies-learned-of-nazi-alliance-with-reptilian-extraterrestrials-during-wwii/

http://exopolitics.org/us-navy-spies-learned-of-italian-secret-space-program-led-by-marconi/

http://spherebeingalliance.com/blog/our-technology-decades-ahead-of-whats-known-part-1.html

http://spherebeingalliance.com/blog/our-technology-decades-ahead-of-whats-known-part2.html

http://spherebeingalliance.com/blog/the-amazing-story-continues-part1.html

http://spherebeingalliance.com/blog/the-amazing-story-continues-part2.html