Mary Rodwell – Homo Noeticus, az Új Ember / 2. rész

mary.jpgAz ausztrál Mary Rodwell az ufológia területének bizonyos szempontból talán az egyik legfontosabb ma élő kutatója. Gyerekekkel folytatott kutatásai, és terapeutaként végzett tevékenysége ma már igen jelentősnek mondható, hiszen világszerte több mint 2000 esettanulmány áll rendelkezésére. A katonai kiszivárogtatók közül sokaknak vagy hiszünk, vagy nem, viszont a Mary által végzett kutatások mára igencsak tekintélyt parancsolóak és tudományos bizonyítottságuk okán nagyon nehéz lenne őket csak úgy lesöpörni az asztalról. Világszerte tart előadásokat, tanúvallomásokkal alátámasztott, a gyerekek saját tapasztalataikról készített rajzaival gazdagon illusztrált bemutatói és tudományos igénnyel rendszerezett összefoglaló kutatásai már ma is nagyon fontos láncszemét képezik a közzétételnek, a földi emberiség és a földönkívüliek komplex kapcsolatáról, genetikai összefonódásáról, fajunk spirituális fejlődéséről és egy új típusú ember megszületéséről.


AZ EMBER FELJAVÍTÁSA, HOMO NOETICUS, HOMO NOVIS

Ezalatt
a Föld másik féltekén megismerhettem egy boldog fiatal hölgyet, Leá-t, aki Melbourne-ben, Ausztráliában él. Igazából Lea édesanyja, aki tudós, keresett meg, mert össze volt zavarodva Lea tapasztalatait illetően. Lea képes visszaemlékezni sok előző életére, és emlékszik sok különböző intelligens lénnyel illetve követekkel történt találkozására. Lea elmagyarázta:

"Összezavart, hogy rájöttem, mennyi ember a bolygón nem is tudja ezt. 8 éves voltam, mikor felfedeztem, hogy képes vagyok a kezemmel gyógyítani. Anyukámat gyógyítottam. Tudtam, hogy ő nem tudja ezt megtenni. Sok földönkívülivel léptem kapcsolatba, és ők elmagyarázták nekem a dolgok jelentését, és megtanították, hogy mit is látok. Az "Energia Lények" tanítottak. Egyikükhöz közel álltam egyik előző életemben, és egyszer láttam őket az "öltözékük" nélkül (nem szilárd formában). Fehérséget láttam körülötte. Nem féltem, mert mikor fiatalabb voltam, emberi formában mutatták meg magukat. Ahogy idősebb lettem, máshogy láttam őket. Vannak bizonyos kategóriák a földönkívüliek között, mint például az extradimenzionális. Némelyikük „vándor”, aki képes dimenziók között mozogni, óvatosnak kell lenni, hogyan magyarázod meg őket. Van, aki a földönkívülieknek dolgozik, és van, aki kísérő. Az emberek természetes empaták."

Az olyan tanú vallomások, mint pl Tracey Taylor-é és Leá-é arról szólnak, hogy egyre inkább a multidimenzionálisan tudatosabb ember irányába fejlődünk, és a Homo noeticus-ból végül eljutunk a Homo novis-ig. Lea így magyarázza ezt:

"Az emberiség a Homo novis felé fejlődik. Éppen az átmenetben vagyunk, és a Homo novis-nak sok dolga van, leginkább, hogy biztosítsa az emberek túlélését, de az is dolga, hogy megakadályozza a pusztítást, és felébressze az embereket. A Homo sapiens végül Homo novis-szá fog fejlődni. A 2000 után születettek már Homo noeticus-ok. Ezek a gyerekek szó szerint a következő lépcsőfokot jelentik, ők tudnak olyasmit, amiről a Homo sapiens még csak nem is álmodott. Ők segítenek megnyílni a földönkívüliek felé, és ez hatalmas dolog. A Homo noeticus a pubertás éveiig nincs teljesen felébredve, ami a 2012 utáni időszakra tehető, mert a nyílt kapcsolatfelvételnek meg kellene történnie."

Paul (akinek nem ez az igazi neve) Queensland-ből, Ausztráliából származik és fele annyi idős, mint Lea. 8 évesen szokatlan szimbólumokat és betűket, földönkívülieket, űrhajókat rajzol, és úgy hiszi, képes az állatokkal beszélni.

"Kiskorom óta rajzolok olyan dolgokat, amiket látok vagy képeket, amik csak úgy bevillannak, néha olyat is, amit bolygókon vagy űrhajókon látok. Mások nem látták őket, de én igen."
paul_rajz_1.jpg
Paulnak ezt mondták a földönkívüliek:

 

"Az a szándékom, hogy azt tegyem, amit kell. Ők megmondják, hogy a körülöttem lévő dolgok jók vagy rosszak. Azért vagyok itt, hogy segítsek az állatoknak, és biztosítsam, hogy az emberek nem bánnak velük rosszul. A többi sokkal összetettebb, arról nem beszélhetek. Látom a mantideket, az oroszlánlényeket, és ezeket (itt rámutatott egy képre a füzetében) – Ez itt a nagybátyám, ő egy angyal. Szárnyaik vannak."
paul_rajz_2.jpgMegkérdeztem Paul-tól, hogy mikor látta először a földönkívüli lényeket:

 

3-4 éves koromban, néha álmomban, néha a lakásban. Azt hittem, mindenki látja őket. Néhány iskolás barátommal felmegyünk a hajóra, és kék lényeket látok, ovális arccal. Nagy tartályokban voltunk, furcsa folyadékban, ami nem víz, inkább zselé. Nem tudtam mozogni. Azt hittem, csak egy álom volt. Ők ilyenek." - mondta, ahogy rámutatott egy kék földönkívüli képére az irodámban. Megkérdeztem, mit tettek vele. Ezt válaszolta: Ez az éves orvosi vizsgálatom volt. Néha körben ülünk, és más lényekkel matematikát vagy történelmet tanulunk."

Megkérdeztem, hogy a barátai emlékeznek-e ezekre a tapasztalatokra, és Paul nyugtalan lett. "Anya teljesen megőrült ettől. Nem akarja, hogy beszéljek velük."

Természetesen megkérdeztem Paul anyukáját is, aki a szobában
tartózkodott. Elmondta, nem akarja, hogy Paul-ra másként tekintsenek, mert az emberek nem értik meg ezt. Paul folytatta, beszélt az űrhajón zajló telepatikus kommunikációról.

"Agyhullámokkal kommunikáltunk. Tanultam történelmet, és a levegőben puzzle-t játszottam, és a tárgyak a levegőben úsztak, amíg ezt csináltuk. Két iskolás barátommal voltam, meg másik gyerekekkel, akiknek vicces kinézetű szemük volt."

MANTID CSALÁD ÉS LÉLEKÁTVITEL

Úgy tűnik, hogy a földönkívüliekkel való kötelék kiterjed az érzelmekre, és egészen közeli és mély vonzódássá alakul, és néha ez a kötelék erősebb az ő irányukba, mint az emberi család felé. Fiatalabb gyerekek és felnőttek is ezt állítják. Paul nagyon érzelmesen viszonyul a mantid családjához, ahogy utánozza azt a ciripelő hangot melyet ők adnak ki. Angliából, egy városi tanácsos, Simon Parkes is hasonlóan érez a mantid családja iránt. Sok olyan szokatlan és hasonló élményben volt része, mint Paul-nak. Simon elmondta, hogy a mantidek az ő igazi családja, egyiküket Anyának is nevezi.

A mantid lényekkel szerzett más különleges tapasztalatokkal összevetve, a ciripelő hangot akkor adják ki, amikor boldogok, Paul le is utánozta nekem, és ezt Simon meg is erősítette. Ezenkívül mindkettőjüknek van még egy beható és egymással megegyező tapasztalásuk: mind Paul, mind pedig Simon tudata egy űrhajó fedélzetén mantid formába került át egyfajta lélekátvitel révén. Paul ezt az élményét úgy magyarázza, hogy az űrhajón néha "elpárolgott" vagy "elpixelesedett" a mantid formába. Simon szintén azt állította, hogy alkalmanként az ő lélek-tudatossága is egy mantid formába költözik egy űrhajón, ahol embereknek segít, aztán megint "visszautazik" az emberi formájába.

Sok hasonlóság van kettejük tapasztalatai közt, és ha megvizsgáljuk a kettejük közti korkülönbséget, kulturális eltérést, és földrajzi elhelyezkedést, akkor lenyűgöző a bizonyíték, hogy valódi és mély a kötelék, mely ezekkel a földönkívüli lényekkel ki tud alakulni. Ráadásul a más életformába történő lélekátvitel, még ha csak egy űrhajó fedélzetén eltöltött időre is szól, nem tűnik szokatlan dolognak. Lea, akit korábban már említettem, így beszél az ő lélek-tudatáról, mikor az másik formába kerül:

"Az én igazi testem nem emberi, hanem Ezoni. A lélek emlékszik a kedvenc formájára, és meg akarja duplázni, szóval amikor ki-és beutazok, mindig az Ezoni alakot veszem fel."

HOMO NOETICUS - A KÜLDETÉS - FELÉBREDÉS

A világ minden részéről kapok leveleket. Sok ezek közül olyan szülőktől érkezik, akiknek gyereke "másmilyen". Egy anya Észak-Európából írta:

"Az első terhességemnél egy hang azt mondta nekem, a gyermek nem az enyém. Senkihez sem tartozik. A lányom fontos üzeneteket kap földönkívüli nyelven. Megmutattam neki az Ön egyik prezentációját.

https://www.youtube.com/watch?v=pEow50Lm1vU

A bemutatóban egy hölgy gyógyít, és földönkívüli nyelven ír. Cathy, a lányom 9 éves, nagy örömmel fogadta ezt, és izgatottan mondta: Ő tudja, hogy én mit írtam. Cathy-nek gyógyító képessége van, gyógyító szavakat mond földönkívüli nyelven, hogy megtisztítsa a vizet. Észrevettem, hogy más íze lett utána. Azt mondta, küldetése, hogy megtisztítsa a vizet, és hogy segítsen a családjának Felébredni. A víznek tényleg jobb íze lett."

Mindig szeretnék bebizonyítani olyan állításokat, melyek valószínűek, de nincsenek kimondva tudományosan. Masaru Emoto, tudós, az "Üzenetek a vízben" (Messages in Water) írója, bemutatta, hogy a víz kristályos természete megváltoztatható olyan frekvenciák által, mint a zene, ima vagy pozitív szándék.
L.O.G. hozzászólása Cathy állítására a víz megtisztításáról:

"Tudósként, a spirál formációk, melyekkel a vízzel kapcsolatos kutatásaim során dolgoztam, mint például az energia visszatöltése a vízbe, segítenek a gyógyításban, feltöltődésben, és erősítik az aura energia mezejét. A gyógyítás működik sejtszinten akár hiszik, akár nem. A kezemből áradó gyógyító erő hatással van a p53-as gén protein megkötésére, melynek a gének ki-és bekapcsolásában van szerepe. Jól használva, ez áldás lehet az emberiségnek a Föld újraépítésében."

Ha bizonyos nyelvek, mint frekvenciák képesek megváltoztatni a víz kristályszerkezetét, akkor ez kiterjed-e az emberi DNS-re, és van-e erre tudományos bizonyíték? Dr. Pjotr Garjajev az Orosz Tudományos Akadémiáról biofizikusokkal, molekuláris biológusokkal, embriológusokkal és nyelvész szakértőkkel dolgozik. Állításuk szerint a nem kódolt DNS a mondattan alapszabályait követi, vagyis egy biológiai nyelv szerint működik. A kodonok valójában az emberi nyelv szavaihoz és mondataihoz hasonló formát alkotnak, és elképzelhető, hogy ez a DNS-nyelvtan szolgál az emberi nyelv fejlődésének tervrajzául. Felfedezték, hogy a DNS-szál kodonjai újraprogramozhatók emberi beszéd által, ha a megfelelő vivőfrekvenciát módosítják. Ha az emberi nyelv képes megváltoztatni a DNS szerkezetét, lehetséges, hogy az ún. Csillagnyelv frekvenciája hangszerként újraprogramozza a DNS-t az emberiség fejlődése érdekében?

DNS ÉS EMBERI TUDATOSSÁG

 

A DNS zavaró mintázatokat okoz a vákuumot képező mágneses féreglyukakban! Az ún. Einstein-Rosen hidak mikroszkopikus megfelelőin fekete lyukak (kiégett csillagok által hagyott) alagútjainak környékén keresztül - ahol az univerzum két teljesen eltérő területe kapcsolódik - információt lehet közvetíteni téren és időn kívül. A DNS vonzza ezeket az apró információkat, és továbbítja a mi tudatunknak, ez pedig megmagyaráz olyan jelenségeket, mint a távolbalátás, megérzés, spontán és irányított gyógyulás, öngyógyítás, szokatlan fény-aura az emberek körül, elme behatás az időjárási mintázatokra gyakorolt elme hatás, stb. Az ilyen tulajdonságokkal bíró emberi DNS vajon kiterjeszti az emberi tudatosságot magán a tudat kvantum mezején keresztül?

L.O.G. nézetei erről:


"Szerintem mind az űrből, mind pedig a Földről érkező megnövekedett rezonancia, frekvencia egyfajta 3 dimenziós változtatás felé „sodorja” a DNS-t, így azok a szunnyadó gének, melyek az ún felesleges részei a DNS-nek, igazodnak és ezáltal aktiválódnak és mint egy idő által aktivált evolúciós lépcsőfokként segítenek az evolúciónkban. De ez csak egy feltevés.”


Cathy, a 9 éves észak-európai kislány, aki 3 csillagnyelven beszél, így magyarázza
ezt:

"A csillagnyelvek az univerzumon kívülről érkeznek. A segítőim vezetnek és tanítanak engem. Azért vannak itt, hogy segítsék a Felébredést. Mindannyian Fényországból (Dayland) származunk. Ott lakik a fény és egy olyan lény, akinek nincs neme, egy ultra-terresztriális élet. Ez az, ahonnan érkeztünk, és ahol a szeretet és az angyalok élnek. A vezetőm, Emoke, kék színű, nincs haja és füle, de a szemei emberiek, csak nagyobbak. A zöld színű, az fiú, és a barátaim mindig itt vannak. Veszélyes idejönni és segíteni ezen a bolygón, mert a memóriánkat kitörölhetik születéskor vagy az oktatással és a drogokkal."

emoke.jpg

A csillagnyelv csak egy a sok kapcsolatfelvételből származó szokatlan tapasztalat közül. Sokan furcsa motívumokat és szimbólumokat rajzolnak, akár 3 éves korban is. Deborah Lapatina az Egyesült Államokból ír és beszél is csillagnyelven:

"Ezek fényformulák és kozmikus nyelvi átvitel. Nehezemre esik, hogy ne énekeljem őket, mert a frekvenciák éneklése fontos része az átadásnak. Ezek a nyelvek apró információk milliárdját viszik híd formájában. Az emberi nyelv lineáris, a fény-nyelvek beszélése, éneklése inkább hullámszerű, spirális jellegű. Egy lineáris szó-húron a tudásszintek beáramlásának érzetét meg lehet érteni, de nem lehet kimondani. A fejlett lények telepátiával vagy közvetlen gondolat-átvitellel kommunikálnak."

lapatina_fennyelv.jpgT. McGrath fizikustól egy sokkal tudományosabb megfogalmazást kapunk: "Ezen motívumok közül sok valójában olyan formula, amely a kialakulóban lévő anyag felé tart."

A MULTIDIMENZIONÁLIS INFORMÁCIÓ FORDÍTÓI

Néhány személy, tudatosan vagy nem, rájött
arra, hogy érti vagy le tudja fordítani ezeket a csillagnyelveket, szimbólumokat, jeleket, és ez az ismeret érkezhet "letöltéssel" vagy pedig úgy, hogy egy űrhajón megtanítják nekik.

Terry Mace egy pszichoterapeuta,
aki tranzakcióanalízisből szerzett diplomát. Néhány éve ismertem meg, mikor a Probe konferencián tartottam előadást. Terry traumatikusan és nagyon erősen reagált az akkor bemutatott szimbólumokra és jelekre.

tracey_rajz.jpg"Sokkolt, mikor megláttam Tracey műveit, hányingerem lett, és úgy éreztem, idegösszeomlást kapok. A képei kihúzták alólam a talajt metafizikai és spirituális értelemben, egy belső robbanás volt, egy fény haladt végig rajtam és minden bekapcsolt, emlékeket és tapasztalatokat éreztem és értettem meg. Valamit, amiről nem kellett volna tudnom, és most spirituálisan felébredtem. Valami, amit elfelejtettem, de egyben olyasvalami is, amire kiképeztek. Képes voltam bekapcsolni egy csatornát, vonalkódként használni a kezem, a harmadik szememmel szkennelni, hogy elérjek több száz terrabyte-nyi adatot és feltöltsem őket. A feltöltés teljesen hátravetett. Mint egy villámcsapás, fénysebességgel ütött le az a sok adat és információ. Az az alkotás tulajdonképpen többszörös szintű tudatosságot tartalmazott. Megértettem, hogy a benne lévő potenciál az emberiséget szolgálja. Meg tudtam fejteni kódokat, rejtjeleket, jeleket, geometriai formákat, lenyomatokat, modellek terveit, titkosítást, metanyelveket, hieroglifákat, sémákat, egy belső Rosettei-kő lett bekapcsolva. Tudatos és szuper tudatos szinten is meg tudtam érteni."

Lenyűgöző, hogy ezeket a szokatlan adatokat egyesek egy mélyebb tudati szinten képesek megérteni. Valószínű, hogy ezen adatok komplex információkat, tömörített fájlokat tartalmaznak, amik kiváltják a magasabb tudatosságra való Felébredést.

KOZMIKUS FELMENŐK ÉS A KÜLDETÉS

Lea-nak 19 évesen különösen tiszta
fókusza és megértése van a küldetésével kapcsolatban, amiért itt van.

"A küldetésem az, hogy a követek által sugallt rajzaimmal az embereknek a földönkívüliek valóságával kapcsolatos érzéketlenségét megszüntessem. Ezenkívül képes vagyok megnyitni Ley-vonalakat az univerzális elme felé. Meg tudom állapítani, hogy mi történik bolygószinten az ökoszisztémával vagy a sötét erőkkel. Megmondom nekik (a követeknek), hogy mire készül az árnyékkormány és ők utánanéznek. Vannak mások is, olyanok, mint én, akik úgy viselkedünk, mintha egyfajta hírszerzők lennénk, mi utána járunk az igazságnak. Az Új Emberek egyike a politikára figyel, egy másik inkább az emberi psziché felfedezésével foglalkozik."

AZ EMBERISÉG RÁÉBRED KOZMIKUS ÖRÖKSÉGÉRE

Lea szeretné átadni üzenetét, mely a békéről és szeretetről szól:

 

Ne féljetek, ők normálisak és sokkal emberibbek, mint gondolnátok. Miért nem vagytok nyitottak feléjük? Megtanultam az emberiségről, hogy valami szörnyű dolognak kell történnie ahhoz, hogy változás álljon be. Ez nem a világ vége, azt nem engedik megtörténni. Feltétel nélkül szeretnek minket, és a saját életüket is kockáztatnák azért, hogy mi élhessünk. Segíteni fognak, nem pedig uralkodni felettünk. A Homo novis itt jár közöttünk. Nincsenek sokan. Próbálják a minimálisra szorítani a jelenlétüket."

 

Úgy tűnik, az emberi tudatosság fejlődését sok szinten segítik, és ideértendők a Nap sugarai is. A "Szoláris eső" (Solar Rain) írója, Mitch Battros azt állítja, tudja, hogy a Napunk kulcsszereplője a végbemenő ébredésünknek.

"Az űrből érkező, töltéssel rendelkező részecskék hatással vannak az emberekre a Föld mágneses mezején át, és a mágneses receptorokat, melyek az emberi DNS-ben vannak, kioldja. A 24-es napciklus elkezdődött, és a Nap aktivitása 50%-kal erősebb, mint a 23-as ciklusban volt. Ez kihat nemcsak a bolygóra, hanem az emberi test mágneses mezejére és az emberi érzelmekre is. A napsugarak hangszerei annak, amit az őseink "átmenet"-nek neveztek, bevezetése egy ÚJ ÁLLAPOTÚ LÉTEZÉSNEK."

Az egykor parancsnoksági főtörzsőrmester, Robert Dean (aki kozmikus top secret hozzáférési jogosultsággal rendelkezik) felfedte, hogy a hatvanas években a hadseregnek tudomása volt arról, hogy néha földönkívüliek látogatják a Földet. Elmondta azt is, hogy egy űrhajón találkozott földönkívüliekkel, és megmutatták neki az emberiség jövőjét. Azt mondták neki, a Homo sapiens különleges génállománya 12 különböző fajtól származik, és hogy néhány kihívást jelentő év elé nézünk, de utána egy új fajjá fogunk válni. 2012-ben egy Kerry Cassidy-vel készült interjúban így kiáltott fel:
Megmutatták nekem a jövőt, és csodálatos lesz!"

Jómagam is ok
kal reménykedem... illogikus azt gondolni, hogy ezek a bámulatos Új Emberek ne azért születnének éppen most, hogy a jövő emberiségének hírnökei legyenek.

fiu.jpg 

VÉGE.

 

Az interjú első része itt olvasható:

http://goodethungary.blog.hu/9999/12/31/mary_rodwell_homo_noeticus_az_uj_ember_1_resz